اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

توسعه اقتصادی کشور با رفع مشکلات صنعت محقق می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: برای توسعه اقتصادی کشور نیازمند حمایت از تولیدکنندگان و رفع مشکلات بخش صنعت هستیم.

توسعه اقتصادی کشور با رفع مشکلات صنعت محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ششمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در حوزه صنعت استان البرز بعد از ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

حسین طوسی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال اخیر را به عنوان‌های اقتصادی نامگذاری و حتی امسال را  نیز معظم‌له به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند.

وی تصریح کرد: این امر نشان دهنده شرایط حساس و خاص اقتصادی کشورمان است و رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر ضرورت توسعه اقتصادی و حمایت از بخش تولید طی سال‌های اخیر داشته‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز تاکید کرد: برای حمایت از تولید باید زیرساخت‌های لازم فراهم باشد و بدون دسترسی به این زیرساخت‌ها نمی‌توان منتظر توسعه تولید، صنعت و بالاخره اقتصاد بود.

طوسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهرک‌های صنعتی فعال در استان البرز گفت: این شهرک‌ها با نیازهای بسیاری روبه‌رو بوده و مشکلاتی دارند که مسئولان دستگاه‌های ذیربط باید برای رفع مشکلات فوق تلاش کنند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه می‌توان به شهرک صنعتی اشتهارد اشاره کرد که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی استان به شمار می‌آید، اما با مشکلات بسیاری روبه‌رو است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز افزود: یکی از مشکلات کارگاه‌های تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد عدم دسترسی به آب مناسب است و برخی از واحدها با هزینه شخصی اقدام به تهیه تصفیه‌ خانه آب کرده‌اند، اما دیگران توانایی تامین این هزینه سنگین را ندارند.

طوسی تاکید کرد: مسئولانی که برای توسعه بخش صنعت و تولید استان البرز تلاش می‌کنند، باید با مراجعه به این شهرک‌ها و شناسایی مشکلات تولیدکنندگان، برای رفع مشکلات و معضلات برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: فعالان بخش صنعت در استان البرز تاکنون با مراجع دولتی و دستگاه‌های مسئول ارتباط مناسبی داشته و با تداوم این همکاری‌ها می‌توان امیدوار به توسعه اقتصادی استان بود.

لازم به توضیح است، در این جلسه فعالان بخش خصوصی حوزه صنعت و اقتصاد استان البرز به بیان مشکلات و نیازهای خود پرداختند.

انتهای پیام/2302/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول