اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخابات محسن رضایی در استان مرکزی اعلام کرد

برگزاری روزانه 15 سخنرانی پیرامون برنامه‌های رضایی در استان مرکزی‌

مسئول ستاد انتخابات محسن رضایی در استان مرکزی گفت: روزانه 15 سخنرانی پیرامون برنامه‌های محسن رضایی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

برگزاری روزانه 15 سخنرانی پیرامون برنامه‌های رضایی در استان مرکزی‌

احمد سلیم‌آبادی فرمانده سابق لشگر 71 روح‌‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ستاد انتخابات محسن رضایی همزمان با آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در استان تشکیل و برنامه‌های خود را در سطح استان آغاز کرد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون این ستاد در تمام شهرستان‌های استان به استثناء شهرستان آشتیان فعالیت دارد که به زودی در این شهر نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مسئول ستاد انتخابات محسن رضایی در استان مرکزی با بیان اینکه روزانه 15 سخنرانی پیرامون برنامه‌های محسن رضایی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود، بیان داشت: امشب مراسم سخنرانی پیرامون برنامه‌های رضایی با حضور 200 نفر از بانوان شهر خمین در این شهر برگزار می‌شود، ضمن اینکه در شهر پرند زرندیه نیز سخنرانی با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود.

سلیم‌آبادی ادامه داد: محور فعالیت‌های ستاد انتخابات رضایی حول برنامه‌های ایشان از جمله مسائل اشتغال، رونق بخش‌های صنعت و کشاورزی، اقتصاد، صعود ارزش پول ملی، ایجاد 5 میلیون شغل خانگی، ادامه یارانه نقدی به صورت درآمدزایی نه تورم‌زایی، رفع بیکاری است که این نامزد تمام برنامه‌ها و اهداف خود را در مجموعه کتابی چاپ و منتشر کرده است.

وی خاطر نشان ساخت: تمام سعی و تلاش این ستاد افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در گام اول و پس از آن انتخاب اصلح‌ترین فرد برای اداره کشور است.

انتهای پیام/‌87002/ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول