اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان‌رضوی مطرح کرد

ظرفیت بالای خراسان‌رضوی در فعالیت‌های قرآنی

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: خراسان‌رضوی از ظرفیت بالایی در فعالیت‌های قرآنی برخوردار است.

ظرفیت بالای خراسان‌رضوی در فعالیت‌های قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی ظهر امروز در جلسه رابطین قرآنی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: مسابقات قرآن کریم در دو سال گذشته به صورت استانی و با همکاری همه نهادها برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در اختتامیه مسابقات قرآن در شهرستان سبزوار بیش از 13 هزار نفر شرکت کردند که این نشان از ظرفیت بالای قرآنی استان دارد و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

رئیس ستاد اجرایی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی تصریح کرد: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن استان در کمیته‌های مختلف از جمله کمیته اداره‌ها برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت 140 هزار نفر کارمند استان و خانواده آنان می‌توان شاهد فضای قرآنی گسترده‌ای در شهر بود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی تأکید کرد: لازمه قرآنی شدن فضای شهر و اداره‌ها پیگیری دغدغه‌مندانه کارها است و تنها اجرای مصوبات و تبصره‌ها کافی نیست.

وی عنوان کرد: مسابقات قرآن تنها متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه نیست بلکه تمام دستگاه‌ها در آن شرکت دارند و افتخارش برای تمام استان است.

در ادامه محمد عباسپور، عضو کمیته اداره‌های سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: کارکنان اداره‌ها و وابستگان درجه یک می‌توانند در مسابقات شرکت کنند و دیگر افراد می‌توانند در کمیته‌های دیگر مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: مسابقه تخصصی مفاهیم قرآن کریم کمیته اداره‌ها برای افراد بالای 16 سال از کتاب کوثر قرآن تألیف حجت‌الاسلام قرائتی بوده و علاقمندان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 می‌توانند به صورت جداگانه در این مسابقات شرکت کنند.

عباسپور، مهلت ثبت‌نام را از سوم تا 30 شعبان امسال عنوان کرد و گفت: هفدهم ماه مبارک رمضان مسابقه مفاهیم به صورت سراسری در اداره‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70004/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول