اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان ملارد اعلام کرد

‌تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در ملارد

دادستان ملارد گفت: دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این شهرستان تشکیل شده است.

‌تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در ملارد

روح‌الله علی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد گفت: با توجه به اینکه ما قانون شفاف و مشخصی در حوزه برگزاری و نظارت و اجرای انتخابات داریم و اقدامات انجام شده در این حوزه به حساسیت بسیار نیاز است که شعبه‌ای ویژه به تخلفات و جرایم انتخاباتی رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: به همین منظور مقدمات تشکیل دو شعبه ویژه در این حوزه انجام شده و پرونده‌های مربوط به انتخابات در این شعب مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

دادستان شهرستان ملارد با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی هیچ گونه کوتاهی در برخورد با تخلفات انتخاباتی نخواهد داشت، گفت: به طور قطع در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت قانون توسط شعب ویژه فوق با جدیت و در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گرفته و اجازه تخطی از قانون به احدی داده نمی‌شود.

حسین‌زاده افزود: کاندیداها، هواداران آنها و به طور کلی همه افرادی که با انتخابات سر و کار دارند، باید در برابر قانون مطیع بوده و عمل به قانون انتخابات را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند هوشیاری ویژه‌ای است تا بدخواهان نتوانند از برخی اشتباهات به سود خود و علیه ملت ایران سوء استفاده کنند.

دادستان شهرستان ملارد با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایط حساس داخلی و بین‌المللی قرار دارد، گفت: برگزاری انتخاباتی حداکثری و پرشور توطئه دشمنان را خنثی می‌کند و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باید فضای سالم و قانونمند در زمان برگزاری انتخابات و رقابت‌های تبلیغاتی وجود داشته باشد.

حسین‌زاده اظهار داشت: در برابر قانون همه مساوی هستند و شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی به جایگاه و سمت‌های افراد توجهی نداشته و با قاطعیت قانون را اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول