اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نصب کانکس‌های کولردار در مناطق زلزله‌زده دشتی

استاندار بوشهر گفت: یک هزار دستگاه کانکس کولردار مورد نیاز زلزله‌زدگان دشتی با پیگیری های مستمر و با تصویب هیئت وزیران تامین شده که عملیات نصب آنها آغاز شده است.

نصب کانکس‌های کولردار در مناطق زلزله‌زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست هماهنگی توسعه فعالیت در مناطق زلزله‌زده دشتی تصریح کرد: در توزیع کانکس‌های تامین شده که اکنون بیش از 50 دستگاه آن وارد شده است، اولویت با صدمه دیدگان و مجروحین است که اکنون در چادر زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه گرمای طاقت‌فرسا در منطقه دشتی شروع شده است، افزود: زندگی در زیر چادر گروهی در فصل گرما، مشکلاتی برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند که در این رابطه نوزادان، کودکان و مصدومین بیشتر مورد آسیب قرار می‌گیرند که برای رفاه حال این افراد کانکس‌هایی با تجهیزات لازم با همکاری وزارت نفت تامین و عملیات انتقال و نصب آنها به دشتی آغاز شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر این که وظیفه مسئولان در رسیدگی به آسیب‌دیدگان شبانه‌روزی است، افزود: هر چند روند فعالیت‌ها در منطقه زلزله‌زده شنبه و روستاهای آسیب‌دیده مطلوب است، ولی لازم است مدیران به طور مستمر نظارت بر روند رسیدگی به آسیب‌دیدگان داشته باشند.

حسنوند انتخاب پیمانکار قوی و توانمند در بازسازی ابنیه‌های فنی به ویژه منازل مسکونی را یک ضرورت دانست و افزود: برای بررسی بیشتر به روند رسیدگی مناطق زلزله‌زده جلسه‌ای دوشنبه بعد از ظهر در شنبه برگزار می‌شود که همه مسئولان ذیربط در این نشست پاسخگوی فعالیت‌های خود در این باره هستند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از خدمات شبانه روزی استاندار در حادثه زلزله دشتی افزود: رسیدگی شبانه روزی به آسیب دیدگان از زلزله، استان بوشهر را در کشور سرآمد کرد که در نوع خود بی‌نظیر است.

سیدمحمد مهدی پورفاطمی اظهار داشت: در این بحران ضمن رسیدگی و ارائه خدمات مطلوب به زلزله‌زدگان در جهت تامین ارزاق، تجهیزات مورد نیاز و اقلام رفاهی، عملیات بازسازی به سرعت آغاز شده که به همت استاندار بوشهر و تیم همراهش بوده است.

وی خواستار تامین جهیزیه و تامین مسکن به زوج‌های جوان منطقه زلزله‌زده دشتی شد و افزود: سعی شود در توزیع کانکس‌ها که مورد نیاز اکثر حادثه‌دیدگان است عدالت لازم، رعایت شود.

لازم است برای توسعه روند بازسازی و تامین خدمات مورد نیاز زلزله‌زدگان مدیران و مسئولان ذیربط به‌طور مرتب سرکشی کنند تا خدمات به طور مداوم به آسیب‌دیدگان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول