اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی تاکید کرد

مدیریت بهداشتی مناطق زلزله‎زده دشتی

فرماندار دشتی گفت: هم‎اکنون وضعیت بهداشتی مناطق زلزله‎زده شهرستان دشتی مطلوب است و نیاز است با درایت و با همکاری مردم بهداشت این مناطق را مدیریت کرد.

مدیریت بهداشتی مناطق زلزله‎زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سیدعلی هاشمی صبح امروز در نشست کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتی  اظهار داشت: تمام مسئولان خدمت‎رسانی به مردم زلزله زده شهر شنبه را همچنان در اولویت کار خود قرار داده‎اند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما شبکه بهداشت و درمان علاوه بر برگزاری دوره‎های آموزشی برای ارتقا سطح فرهنگ عمومی در زمینه مسائل بهداشتی، نظارت بر توزیع مواد غذایی و... را تشدید کنند.

فرماندار دشتی از شهردار شنبه خواست علاوه بر مدیریت در زمینه نخاله‎های ساختمانی، شستشوی معابر عمومی را در اولویت کار شهرداری قرار دهد.

هاشمی همچنین از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و مجمع امور صنفی خواست تا بازار میوه و تره‎بار در این شهر دایر کنند تا مردم راحت‎تر بتوانند به این بازار دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات شورای سلامت بیانگر اهمیت سلامت و توجه مسئولین به این حوزه است و همه اعضا موظفند در جلسه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی حضور فعال داشته باشند.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: از زمان وقوع زلزله در بخش شنبه و طسوج و روستاهای همجوار چند اکیپ پزشکی از استان‎های بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان حضور مستمر داشتند که جا دارد از تک تک این عزیزان تقدیر کنیم.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی اظهار داشت: حضور مسئولان در میان مردم زلزله زده شهر شنبه با هدف رسیدگی به مشکلات آنان به منزله تحقق یکی از آمال‎ و آرزوهای دیرینه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: از زمان این حادثه دلخراش اکیپ‎های پزشکی در کنار اکیپ‎های امدادی به خدمت‎رسانی به مردم پرداختند و مدیران شهرستان نیز به طور شبانه روز در منطقه حضور چشمگیر داشتند. در زمان وقوع حادثه به بیش از 14 هزار نفر از مردم زلزله زده امدادرسانی صورت گرفت.

هاشمی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده در شهر شنبه علاوه بر آزمایشگاه، پزشکان متخصص نیز شامل  متخصص قلب و عروق، دندان پزشک، جراحی مغز و اعصاب، جراح، متخصص پوست، روانپزشک، اطفال، داخلی، فوق تخصص، ماما و پزشک عمومی در شهر مستقر و به مردم خدمات رایگان ارائه داده‎اند.

انتهای پیام/66007/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول