اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار البرز:

دستگاه‌های اجرایی البرز در خلق حماسه سیاسی پیشتاز باشند

مشاور استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی البرز با طرح ایده‌های مختلف در خلق حماسه سیاسی پیشتاز باشند.

دستگاه‌های اجرایی البرز در خلق حماسه سیاسی پیشتاز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری ظهر امروز در  گردهمایی مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات می‌توانیم با ایجاد خلاقیت و به کارگیری ایده‌های مختلف از سوی دستگاه‌های اجرایی در خلق حماسه سیاسی پیشتاز از استان‌های دیگر کشور باشیم.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان می‌توانند با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌‌های رأی در خلق این حماسه سیاسی نقش مهمی را ایفا کرده و کارنامه درخشانی را از حضور خود در این انتخابات به یادگار بگذارند.

این مسئول با بیان این که دستگاه‌های اجرایی باید زمینه‌های حضور بیش از پیش مردم را در این انتخابات فراهم کنند افزود: بسترسازی‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

عسگری با بیان این که انتخابات آتی آوردگاه حماسه سیاسی است افزود: ملت ایران بارها و بارها عزت و اقتدار ایران را با حضور در صحنه‌های مختلف و به ویژه در انتخابات به جهانیان اثبات کرده‌اند و با حضور حداکثری خود چشم جهانیان را خیره ساختند.

وی حضور مردم در این انتخابات را مهم خواند و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ملت ایران است که همیشه با حضوری همه جانبه و پرشور موجبات سرافرازی کشور را در جهان رقم زده است و به دشمنان اجازه نداده‌اند که با یاوه‌های خود عزت و اقتدار کشور را به زیر سئوال ببرند.

مشاور استاندار البرز گفت: حماسه سیاسی تنها در حرف و شعار عملی نمی‌شود بلکه مستلزم حضوری همه جانبه و پرشور است که ملت ایران این مهم را در روز 24 خرداد عملی کرده و با حضور مقتدارنه خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان را مأیوس و سرشکسته خواهند کرد.

عسگری افزود: این دوره از انتخابات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که دشمن از مدت‌ها قبل با ترفندهای مختلف از جمله تحریم و تهدید و همچنین تبلیغات منفی در نظر دارد انتخابات در ایران را هدف قرار دهد و مانع از برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور شود.

مشاور استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود خارج شدن فضاهای عمومی ادارات البرز را از حالت روزمرگی خواستار شد و اظهار داشت: مشاوران جوان در این زمینه می‌توانند نقش بسیار موثری را داشته باشند لذا آنان با ارائه طرح‌ها و ایده‌های مختلف و جدید می‌توانند تحولات اساسی را در ادارات ایجاد کرده و فضای عمومی دستگاه‌ها را از حالت روزمرگی خارج کنند.

انتهای پیام/2302/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول