اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

نقش کارگران در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی انکارناپذیر است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نقش کارگران استان در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را تعیین‌کننده توصیف کرد و گفت: این قشر در 24 خرداد ماه به این نقش جامه عمل می‌پوشانند.

نقش کارگران در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان امروز در نخستین نشست مجمع عالی قشر بسیج کارگری استان کردستان اظهار کرد: جامعه کارگری استان کردستان در انتخابات خرداد ماه جاری با حضور با نشاط و با شعور خود حماسه سیاسی بی‌نظیری را خلق خواهد کرد.

رئیس مجمع عالی قشر بسیج کارگری استان کردستان ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد عروجی ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: کارگران همواره در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته‌اند به طوری که در جنگ تحمیلی رشادت‌ها و ایثارگری‌های این قشر به منصه ظهور و بروز رسید.

باغبانیان بهترین نمونه تاریخی این ادعا را پایمردی کارگران صنعت نفت آبادان در مقابل تجاوزگری دشمنان نظام اسلامی که در قالب رژیم بعث عراق یک جنگ نابرابر را بر ملت ایران تحمیل کردند، ذکر کرد.

وی افزود: بطور حتم امروز جامعه کارگری با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی در 24 خرداد ماه جاری، رسالت انقلابی خود را بار دیگر به نمایش خواهد گذاشت.

باغبانیان با تاکید بر اینکه دشمنان همواره روحیه مشارکت در مردم ایران را نشانه گرفته‌اند گفت: عزم و ارده ملت ایران در صحنه‌های سیاسی از جمله مشارکت حداکثری در انتخابات ارزشمند است چرا که مشارکت در صحنه‌های سیاسی و خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بسترساز امنیت در کشور خواهد بود.

رئیس مجمع عالی قشر بسیج کارگری استان کردستان همچنین جنگ نرم دشمنان را به مراتب از جنگ سخت دشوارتر ارزیابی کرد و افزود: در جنگ نرم دشمن در خانه خود، اهداف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و مهم‌تر از آن اهداف فرهنگی ما را مورد تهاجم قرار می‌دهد.

باغبانیان اضافه کرد: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری، عزم ملت ایران و نیز اقدام انقلابی اخیر شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداها، تمامی اهداف سوءدشمنان با ناکامی مواجه شده است.

وی در پایان به اهداف نامگذاری سال گذشته با نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و رویکرد اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با سوق‌دادن فرهنگ مصرف جامعه به سوی تولیدات داخلی در همه زمینه‌ها، حمایت از کار کارگر ایرانی و سرمایه ایرانی بیش از پیش تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/79002/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول