اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی سیریک:

38 هکتار اراضی ملی در روستای طاهرویی سیریک رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیریک گفت: 38 هکتار زمین به ارزش 114 میلیارد ریال در روستای طاهرویی با هدف مقابله با زمین‌خواران و رفع تصرف عدوانی اراضی ملی با اجرای حکم دستگاه قضائیه رفع تصرف و به دولت برگردانده شد.

38 هکتار اراضی ملی در روستای طاهرویی سیریک رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، عنایت الله شعبانی ظهر امروز در این رابطه اظهار داشت: به منظور نگهداری و حفاظت از منابع دولت و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو و مقابله با زمین خواران و در اجرای تبصره یک ماده 55 قانون اراضی حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور این حکم صورت گرفته است

وی افزود:  با توجه به منویات رهبری معظم انقلاب مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با یک عزم جدی و اراده جمعی در راستای  جلوگیری از زمین خواری و حفاظت بیش از پیش از منابع طبیعی اهتمام داشته و به مردم آگاهی‌های لازم را بدهند.

رئیس اداره منابع طبیعی سیریک با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌های گروهی مانند صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات در این خصوص بسیار مهم است، ادامه داد: تشریح موضوع و افزایش آگاهی‌ها و اطلاعات مردم شهرستان در خصوص موضوع زمین خواری و حفاظت از منابع طبیعی و نحوه برخورد دستگاه‌های مختلف ذی‌ربط با متخلفان در این موضوع و بازگو کردن نتیجه وخیم تخریب منابع طبیعی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

شعبانی تصریح کرد: همشهریان می‌توانند برای گزارش تخلفات احتمالی در خصوص تصرف اراضی ملی، قطع درختان و برداشت غیر مجاز با دهیاران، شوراهای اسلامی، بخشداری‌ها و یا با شماره تماس رایگان 09696 یگان حفاظت مستقر در منابع طبیعی شهرستان به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

شعبانی بیان داشت: از سال گذشته تاکنون در شهرستان سیریک بیش از 115 هکتار زمین از متصرفین و زمین خواران با همکاری دستگاه قضائیه رفع تصرف و به دولت برگردانده شده است.

انتهای پیام/88004/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول