اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان خبر داد

برگزاری مانور سراسری امداد و نجات و اطفای حریق در بنادر صیادی هرمزگان

رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری مانور سراسری امداد و نجات و اطفای حریق در مناطق شیلاتی استان در نیمه دوم خرداد ماه سال 92 خبر داد.

برگزاری مانور سراسری امداد و نجات و اطفای حریق در بنادر صیادی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ کوروش خلیلی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: حفظ آمادگی پرسنل شناورهای صیادی و ارکان بنادر صیادی استان در بروز حوادث پیش بینی نشده برای شناورهای مستقر در این بنادر به ویژه بروز آتش سوزی یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه در گذشته اتفاقاتی از قبیل آتش سوزی باعث وارد شدن خسارت به شناورهای صیادان شده است، افزود: شیلات هرمزگان لازم دانست با مشارکت تعاونی‌های صیادی مستقر در بنادر صیادی و برنامه ریزی لازم مانور و آموزش توجیهی را برای جامعه صیادی استان اجرا کند.

رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان ادامه داد: این عملیات شبیه سازی شده توسط اداره امور صیادان با هماهنگی گروه آموزش اطفای حریق و امداد و نجات هلال احمر در مناطق شیلاتی استان در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

خلیلی برگزاری دوره‌ها و مانورهای آموزشی را راهی موثر در پیشگیری بروز حوادث خواند و افزود: این دوره‌های آموزشی می‌تواند حتی در کاهش خسارت جانی و مالی احتمالی در هنگام بروز حوادث نیز مؤثر باشد.

انتهای پیام/88007/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول