اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای در جمع جوانان اصلاح‌طلب:

تحقق 50 درصد از وعده‌های عارف ما را راضی می‌کند

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام احل(ره) با بیان توصیه‌هایی به ستادهای تبلیغاتی گفت: اگر عارف حتی به 50 درصد از وعده‌هایی که می‌دهد عمل کند سبب رضایت ما می‌شود.

تحقق 50 درصد از وعده‌های عارف ما را راضی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای ظهر امروز در جمع اعضای ستاد جوانان و دانشگاهیان عارف در خراسان رضوی (پویش امید) ضمن تشویق جوانان فعال در این مجموعه، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که تمامی کاندیداها دم از حل مشکلات کشور و ارائه برنامه می‌زنند اما مسئله مهم این است که چه کسی توانایی اداره کشور را براساس نیازها دارد و به نوعی باید بررسی کنیم یک رئیس‌جمهور چه مولفه‌هایی را برای اداره صحیح کشور نیاز دارد.

وی افزود: مدیریت دربرگیرنده تدبیر و شناخت مسائل مختلف مدیریتی و پیشبرد مسائل اجرایی به صورت توامان است.

خامنه‌ای یکی از نیازهای کشور را همکاری مدیران شایسته و کاردان دانست و اذعان کرد: باید دید که این مدیران شایسته و کاردان حاضر به همکاری به چه کسی به عنوان مدیر بالادستی هستند.

*تحقق 50درصد از وعده‌های عارف ما را راضی می‌کند

وی ضمن حمایت از عارف گفت: عارف از نظر مدیریتی قابل قبول بوده و چه در دوران ریاست دانشگاه تهران، چه هنگام وزارت و مدیریت سازمان برنامه و بودجه و چه در زمان معاون اولی در دولت اصلاحات سابقه خوب و بدون حاشیه‌ای داشته است.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام راحل(ره) افزود: یک مدیر اصلح با توان اصلاحاتی نیاز اصلی و نخست ما بوده و کسی می‌تواند در اردوگاه اصلاح‌طلبان قد علم کند و ادعای اصلاح‌طلبی داشته باشد که هزینه آن را به جان بخرد و عارف کسی است که این مهم را در سخنرانی‌های خود انجام داده است. اگر عارف حتی به 50 درصد از وعده‌هایی که می‌دهد عمل کند سبب رضایت ما می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد انتخاباتی در زمان تبلیغات تصریح کرد: در زمان تبلیغات برخی با نام نظارت و عنوان ارزیابی ممکن است قصد دخالت داشته باشد که این مسئله به طور جدی باید مورد توجه ستادها قرار گیرد.

به گفته وی گفتمان اصلاح‌طلبی در فضای موجود فرصتی مغتنم برای روشنگری بوده و باید از این مهم استفاده کرد.

انتهای پیام/7002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول