اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رباط کریم:

بسیجیان شرایط حساس کشور و رهنمودهای ولایت را برای مردم تبیین کنند

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم گفت: بسیجیان باید در آستانه انتخابات شرایط حساس کشور و رهنمودهای ولایت را برای مردم تبیین کرده و در راستای بصیرت‌افزایی جامعه گام بردارند.

بسیجیان شرایط حساس کشور و رهنمودهای ولایت را برای مردم تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، همایش بصیرت‌افزایی بسیجیان حوزه مقاومت شهر پرند بعدازظهر امروز برگزار شد.

سرهنگ عبدالرضا زنگنه در این همایش طی سخنانی اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهادند و امروز 70 میلیون ملت ایران به عنوان یک بسیجی پشتیبان ولایت هستند.

وی تصریح کرد:‌ از ابتدای تشکیل بسیج، ملت ایران با عشق عنوان بسیجی را برای خود انتخاب کرده و در هر کاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب عزیز نیاز داشت، این بسیجیان بودند که گام نخست را برداشتند.

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم افزود: امروز روحیه بسیجی یکی از مهمترین عوامل موفقیت ایران اسلامی است. در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجی‌وار از آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب و ولایت دفاع کردیم و پس از جنگ نیز هرگاه روحیه بسیجی حاکم شد، از انرژی هسته‌ای گرفته تا دستیابی به تجهیزات دفاعی و علوم مختلف موفق بودیم.

* احدی توان تعرض به ایران اسلامی را ندارد

زنگنه با اشاره به تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران گفت: سال‌ها است که شایعه حمله نظامی به ایران را مطرح کرده و یک بار می‌گویند این گزینه روی میز است و بار دیگر می‌گویند گزینه دیگری داریم، اما ملت ایران بدانند که دشمنان ما اگر در خود توان و جسارتی می‌یافتند به طور قطع مانند روزهای نخست انقلاب به ایران لشگرکشی می‌کردند.

وی تاکید کرد: امروز به واسطه عزت و سربلندی ملت ایران و هدایت‌های ولایت احدی توان تعرض به کشورمان را نداشته و کسانی که چنین جسارتی کنند با پاسخ کوبنده بسیجیان ولایی روبه‌رو خواهند شد.

* سخن از رابطه با آمریکا در این شرایط خنده‌دار است

فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد با اشاره به تهدیدهای سیاست خارجی علیه ایران گفت: در این شرایط که ما با عزت و سربلندی اهداف خود را پیگیری کرده و به واسطه مقاومت در برابر زورگویان و استکبار جهانی ایستاده‌ایم، سخن گفتن از رابطه با آمریکا موجب خنده جهانیان می‌شود، چراکه امروز زمان سخن گفتن از موضع عزت است نه تلاش برای رابطه با آمریکا.

* بسیجیان کاندیدای اصلح و ولایت‌مدار انتخاب کنند

زنگنه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در شرایط حساسی به سر می‌بریم و باید با بصیرت و آگاهی در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به فرموده مقام عظمای ولایت رئیس جمهوری مقتدر و مقاوم انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: برای شناخت کاندیدای اصلح نخستین اولویت فردی است که ولایی بوده و در مسیر ولایت حرکت کند. البته رئیس‌جمهور ایران اسلامی باید ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد که این موارد را رهبری معظم انقلاب اسلامی به روشنی تبیین فرمودند.

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم متذکر شد: رهبری معظم انقلاب و همه دلسوزان تاکید دارند که ملت ایران با  آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های رای حضور یافته و فرد اصلح را انتخاب کنند.

زنگنه ادامه داد: برای افزایش بصیرت جامعه بسیجیان نقش بسیار مهمی دارند و در این شرایط باید فارغ از همه مسائل به تبیین دیدگاه‌های ولی امر مسلمین و دغدغه‌های معظم‌له برای مردم بپردازند.

وی در پایان تاکید کرد: انتخاب کاندیدای اصلح در کنار حضور پرشور و گسترده مردم نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول