اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

شهرستان خلخال و کوثر نیاز به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان خلخال و کوثر نیاز به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد.

شهرستان خلخال و کوثر نیاز به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد

جلیل جعفری‌بنه خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در خلخال اظهار داشت: شهرستان خلخال و کوثر در جنوب استان نیاز به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد.

وی خدمت به مردم و پیگیری مشکلات آنان در شهرها و روستاها و نقاط دوردست شهرستان‌های خلخال را وظیفه خود دانسته و تصریح کرد: مردم در هر نقطه از شهر و روستا از مسئولان انتظار خدمت و رسیدگی به وضعیت معیشتی خود دارند.

جعفری‌بنه خلخال خاطر نشان کرد: مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در آستانه انتخابات با حضور حداکثری خود علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول اضافه کرد: در طول 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر آنچنان که باید از خدمات نظام بهره‌مندی کمتری داشته‌اند و هنوز بوی محرومیت از جاده‌های خاکی روستاها در این دو شهرستان به مشام می‌رسد.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند نظام در شهرستان‌های خلخال و کوثر بیان کرد: در طول سال‌ها خدمات ارزشمندی در مورد راه، سدسازی و حوز‌ه‌های مختلف اقتصادی و کشاورزی انجام شده ولی می‌طلبد این خدمات بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تلاش و پیگیری برای اخذ اعتبارات در مجلس از سوی بنده به عنوان خادم مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر ادامه دارد و تلاش می‌کنم در راستای وظیفه و دینی که نسبت به مردم این دو شهرستان دارم لحظه‌ای از تلاش برای ارتقای سطح خدمات در این دو شهرستان کوتاهی ننمایم و در خدمت مردم و اهالی سخت‌کوش و ولایی منطقه باشم.

جعفری‌بنه خلخال از مسئولان استانی خواست تا با نگاه ویژه به پروژ‌ه‌های در دست اجرای شهرستان خلخال و کوثر موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده و حوزه‌های اشتغال را فعال کنند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته دیده شده که جوانان از این منطقه به لحاظ نبود شغل و کمبود درآمد مهاجرت کرده و در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های هادی روستایی و تشویق جوانان برای ساخت مسکن در روستاها مهاجرت معکوس آغاز شده که امیدواریم با عنایت مسئولان کشوری و استانی شاهد رونق دوباره روستاها و برگشت جوانان و اهالی به عرصه‌های کشاورزی و تولید در روستاها باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: جعفری‌بنه خلخال در مورد وجود معادن و ثروت‌های خدادادی منطقه خلخال و کوثر نیز گفت: ثروت‌های کلان منطقه در حوزه معادن با ایجاد واحدهای فرآوری سنگ معدن باید در اختیار جوانان و اهالی منطقه قرار گیرد تا اهالی از این نعمت خدادادی برخوردار شوند.

 انتهای پیام/62008/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول