اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 خرداد ماه از شیراز صورت می‌گیرد

اعزام زائران حرم مطهر امام خمینی با 250 اتوبوس

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) شیراز گفت: 12 خرداد ماه زائران مرقد مطهر آن امام با 250 اتوبوس با محوریت کمیته اعزام توسط سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز از این شهرستان اعزام می‌شوند.

اعزام زائران حرم مطهر امام خمینی با 250 اتوبوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، جواد زرین کلاه در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در فرمانداری شیراز برگزار شد، با اشاره به ابعاد گوناگون ایمانی، اعتقادی و ملی امام راحل و عظیم‌الشان اظهار داشت: شناخت ویژگی‌ها و شاخصه‌های امام خمینی (ره) با آگاهی از اندیشه‌های ایشان در تمام امور راهگشا است. وی در ادامه با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها باید در تبیین جایگاه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) مشارکت داشته باشند، افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پررنگ‌تری از سوی مردم و مسئولان این شهرستان برگزار می‌شود و در این راستا تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری خود را با مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) به عمل آورند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) در قرن اخیر یک هدیه الهی برای جامعه بشریت بود و امروزه اندیشه‌های تابناک آن امام بزرگوار در اکثر کشورهای جهان ظهور پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به مسلمان و مستضعفان جهان عزت و بزرگی بخشید و اگر امروز نام اسلام در دنیا زنده مانده به خاطر زحمات و تلاش‌های امام راحل است.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان شیراز با بیان اینکه یکشنبه 12 خرداد ماه زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) با 250 اتوبوس با محوریت کمیته اعزام توسط سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز از این شهرستان اعزام می‌شوند، اذعان داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان شیراز در دو بخش روستایی و شهری برگزار می‌شود که مردم مومن و خداجوی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران سه شنبه 14 خرداد ماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در غم فراق بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی به عزاداری می‌پردازند.

زرین کلاه با دعوت از آحاد مختلف جامعه برای حضور گسترده در مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل (ره) با اشاره به آثار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، خواستار توجه ویژه به این آثار و اندیشه‌ها و بهره‌گیری هر چه بیشتر از آنها شد.

فرماندار شهرستان شیراز در پایان شناخت ابعاد مختلف شخصیت و زندگی امام راحل (ره) را به تمام مسئولان این شهرستان توصیه و بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 2448/ک/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول