اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهربابک خبر داد

آمار جرائم خشن در شهربابک صفر است/ دستگیری 60 تبعه افغانی

فرمانده انتظامی شهربابک گفت: طی یک هفته 60 نفر از اتباع بیگانه دستگیر و به کشورشان اعزام شدند.

آمار جرائم خشن در شهربابک صفر است/ دستگیری 60 تبعه افغانی

حمید ملایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک در زمینه نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در شهربابک اظهار داشت: مرحله فوندانسیون و نصب پایه دوربین‌های کنترل ترافیک در میادین و چهارراه‌های سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: ادامه مراحل نصب بستگی به تامین اعتبار دیگر دستگاه‌های اجرایی دارد که با رایزنی‌های نماینده فرماندار شهرستان این دوربین‌ها در آینده‌ای نزدیک در سطح شهر نصب می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهربابک با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان امام خمینی (ره) بیان داشت: در حال حاضر خیابان امام خمینی (ره) از سمت میدان نماز دارای مسیر ویژه تاکسی است که همین امر سبب تردد غیرمجاز موتورسیکلت‌ها می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی خیابان امام و طبق صورتجلسه شورای ترافیک در سال گذشته مقرر شد از اردیبهشت سال خیابان امام به طور کامل یکطرفه اعلام شود، اما به دلیل اعتراض جمعی از کسبه و عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط طرح یک‌طرفه سازی کامل خیابان امام فعلا به تعویق افتاد.

ملایی با اشاره به ممنوعیت اقامت اتباع بیگانه در شهرستان شهربابک گفت: طی یک هفته گذشته 60 نفر از این اتباع دستگیر و به کشورشان اعزام شدند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را تجلی حماسه سیاسی ذکر کرد و افزود: کاندیدای شورای شهر و هواداران نامزدهای ریاست جمهوری باید پایبند به قانون باشند و در صورت مشاهده تخلف از سوی آنان برخورد قاطع با آنان می‌شود.

ملایی با اشاره به اینکه ضریب امنیتی شهرستان شهربابک در سطح استان بسیار بالا است، بیان داشت: سرقت ساده یک واحد تجاری، ناامنی محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: از این دسته سرقت‌های معمولی در هر شرایط امنیتی و در هر شهرستانی ممکن است، اتفاق بیفتد و مسئله‌ای که برای ما اهمیت دارد، این است که با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مردم آمار جرائم خشن در شهربابک صفر است و این گواه بالا بودن ضریب امنیتی در شهربابک محسوب می‌شود.

انتهای پیام/80023/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول