اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

کلنگ‌زنی تیراژه با تاخیر چند روزه انجام می‌شود

شهردار اردبیل گفت: به رغم تاخیر در کلنگ‌زنی پروژه سرمایه‌گذاری تیراژه عملیات اجرایی این پروژه ظرف روزهای آینده آغاز می‌شود.

کلنگ‌زنی تیراژه با تاخیر چند روزه انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با اشاره به تدوین آیین‌نامه خاص مشارکت سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: در سال‌های اخیر طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در شهر اردبیل و به همت شورا و شهرداری اجرایی شده است به طوری که بیش از 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را شاهد بودیم که اکثر پروژه‌های آن یا در حال اجراست و یا اینکه تکمیل شده است.

وی از اجرای پروژه مشارکتی محل سابق سازمان تاکسیرانی و همچنین مجتمع‌های تجاری – مسکونی متعدد در سطح شهر اردبیل خبر داد و عنوان کرد: تیراژه به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری قرار است پروژه تجاری – خدماتی و شهر‌بازی سرپوشیده را در شهر اردبیل عملیاتی کند که کلنگ‌زنی این پروژه قرار بود همزمان با سوم خرداد صورت بگیرد که به دلیل مسافرت خارجی پیش آمده برای سرمایه‌گذار، کلنگ‌زنی آن ظرف روزهای آینده انجام می‌شود.

شهردار اردبیل کل سرمایه‌گذاری این پروژه را 130 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با حضور و مشارکت این سرمایه‌گذار شاهد احداث و راه‌‌اندازی مجموعه‌های شایسته و مطلوب در حوزه عمرانی، خدماتی و رفاهی باشیم.

بدری از دیگر پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری به همت بخش خصوصی را مجموعه ماشین‌شویی و پمپ گازوئیل و همچنین زمین چمن مصنوعی میدان توحید اعلام کرد و یادآور شد: ما با راه‌اندازی مجموعه فرهنگی – ورزشی شهرداری در سال‌های اخیر توانسته‌ایم در رشته‌های مختلف به ویژه با پنج تیم در رده حرفه‌ای فوتبال فعالیت کنیم که در این زمینه به نظر می‌رسد همچنان کارهای فرهنگی و ورزشی تقدم بر اقدامات دیگر شهرداری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با یادآوری اینکه شهرداری بیش از 380 نوع خدمات روزانه ارائه می‌کند و 70 درصد شهروندان روزانه مراجعات مستمر در دریافت خدمات شهری به شهرداری دارند، بیان داشت:‌ حجم کاری شهرداری بسیار بالاست که این امر ایجاب می‌کند شهرداری به امکانات به روز و تکنولوژی‌های نوین مجهز باشد.

شهردار اردبیل افزود:‌ اگر تنها یک روز رفت و روب شهری و جمع‌آوری زباله انجام نشود یا در این کار تعللی به وجود آید اثرات منفی آن را شاهد خواهیم بود و به یقین شهر دچار بحران و برخی نارسایی‌ها می‌شود که حل آن بسیار سخت و سهمگین خواهد بود.

بدری تصریح کرد: به رغم حجم کاری زیاد و سنگین در شهرداری و تنوع کار در این حوزه به واقع پرسنل شهرداری در نهایت گمنامی صادقانه کار می‌کنند و هدف‌شان جلب رضایت عموم مردم است.

وی با قدردانی از خدمات شهردار سابق اردبیل که امروز در منصب استانداری مشغول فعالیت است و روند رو به رشد بودجه‌های شهرداری در شش سال اخیر ادامه داد: 33 میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال 85 هر سال با سیر صعودی هم‌اکنون به مرز 175 میلیارد تومان رسیده و با برنامه‌ریزی‌های کلان تلاش می‌کنیم تا خدمات مختلفی به مردم ارائه شود.

شهردار اردبیل سرانه فضای سبز در اردبیل را بیش از 6.2 متر‌مربع اعلام کرد و گفت: این سرانه از 4.2 متر‌مربع در شش سال گذشته به رقم فعلی ارتقا یافته است.

بدری احداث هشت تقاطع غیر‌همسطح، نوسازی تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری، جدول‌گذاری و بهسازی معابر و همچنین اجرای پروژه‌های مختلف عمران شهری را از دیگر هدف‌گذاری‌های شهرداری در سال‌های اخیر توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود تدوین برنامه پنج ساله راهبردی با توسعه شهر اردبیل بر اساس چشم‌انداز واقعی و الکترونیکی کردن شهرداری را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: پیش از این در منطقه یک و دو شهرداری، شهرداری الکترونیکی که پیش زمینه ممیزی املاک است راه‌اندازی شده بود که امروز نیز شاهد راه‌اندازی آن در شهرداری مرکز و منطقه 4 هستیم.

انتهای پیام/62005/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول