اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان خواستار شد

ضرورت بصیرت‌افزایی طلاب در مناطق محروم برای خلق حماسه سیاسی

امام جمعه آبادان گفت: در مناطق محروم اتفاقات ناشایستی از جانب برخی کاندیداها اتفاق می‌افتد که طلاب باید با آگاه‌سازی مردم جلوی این اقدامات را بگیرند.

ضرورت بصیرت‌افزایی طلاب در مناطق محروم برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان در نشست هم‌اندیشی نقش‌آفرینی در حماسه سیاسی در انتخابات 92 اظهار کرد: ملت ایران اسلامی به ویژه مردم خوزستان هشت سال در مقابل دشمن بعثی و متحدانش ایستادند تا دشمن نتواند حیثیت، عزت، استقلال و اندیشه اسلامی نظام را زیر سوال ببرد.

*امروز دشمنان جنگ نرم و فرهنگ به راه انداخته‌اند

وی افزود: امروز جنگ، جنگ نرم است، جنگ فرهنگ است، همان دشمن با لجاجت و پیچیدگی بیشتری آمده و تمام تلاش خود را برای پیروزی به‌کار بسته است.

امام جمعه آبادان با اشاره به حضور روحانیون در جبهه و جنگ عنوان کرد: در جنگ تحمیلی بیشترین شهدا را روحانیت تشکیل داد و این نشان ‌دهنده اعتقاد قوی آنهاست.

*ثواب حضور در میدان جنگ نرم کمتر از دفاع مقدس نیست

وی اضافه کرد: اگر دیروز رزمنده‌ بودن ثواب داشت امروز ثواب حضور در میدان جنگ نرم کمتر از آن نیست، چراکه سال 88 که فتنه دشمن با هوشیاری ملت ایران خنثی شد.

ابراهیمی‌پور با بیان اینکه امروز حضور در انتخابات به منزله ناامید کردن دشمن است، ادامه داد: ما سرباز مقام معظم رهبری هستیم، هر جا ایشان تدبیری دیدند باید وارد عمل شویم.

*وظیفه‌مان حضور پررنگ در انتخابات است

وی با تاکید بر اینکه امسال شور حماسی بوده و وظیفه‌مان حضور پررنگ در انتخابات است، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اولین نفر و در نخستین دقایق به پای صندوق‌های رای می‌روند ما نیز باید پیرو راه ایشان باشیم.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است و امنیت کشور را بالا می‌برد، گفت: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که انتخابات از شور انداخته شود که نباید بگذاریم چنین شود.

*برخی کاندیدا به شعور مردم توهین می‌کنند

وی خطاب به طلاب اظهار کرد: در مناطق محروم نسبت به آگاه کردن مردم حضور پیدا کنید زیرا اتفاقات ناشایستی در شهرستان‌ها به وقوع پیوسته، افرادی از راه بی‌راهه وارد می‌شوند و به شعور مردم توهین می‌کنند و می‌خواهند با 10، 20 هزار تومان رای بخرند و تا چهارسال تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/72013/ک30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول