اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مسئول جدید روابط عمومی فرمانداری نور منصوب شد

قنبرعلی داداش‌پور با حکم فرماندار نور، مسئول روابط عمومی این فرمانداری شد.

مسئول جدید روابط عمومی فرمانداری نور منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، قنبرعلی داداش‌پور با حکم فرماندار نور مسئول روابط عمومی این فرمانداری شد.

در این حکم مسئولیت که رونوشتی از آن به استانداری و ادارات، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان نور ارسال شده است، آمده است: نظر به تجارب و تعهد، به عنوان مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور منصوب می‌شوید.

همچنین در ادامه ذکر شده است: امید است با اتکال به خداوند لایزال و با بهره‌گیری از دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها و شرح وظیفه قانونی و ارتباط و تعامل با اصحاب رسانه در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

قنبرعلی داداش‌پور فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است که مسئولیت‌های متعدد در بخشداری چمستان و مرکزی داشته است.

وی همچنین در حکم داخلی دیگری به‌عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و امحائ تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان نور در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شده است.

داداش‌پور در گفت‌وگوی کوتاهی تلاش برای خلق حماسه سیاسی در راستای منویات مقام معظم رهبری و انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی مناسب برای ایجاد شور انتخاباتی و ترغیب شهروندان و حضور حداکثری در انتخابات را از جمله برنامه‌های خود ذکر کرد.

وی همچنین قانونمند کردن تبلیغات نامزدها و جلوگیری از تخلفات احتمالی تبلیغاتی را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: تلاش دارم با تعامل و هماهنگی با ستادهای انتخاباتی این مهم به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/86023/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول