اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

روابط عمومی‌ها وحدت و امید را در جامعه گسترش دهند

امام جمعه آمل گفت: روابط عمومی‌ها وحدت و امید را در جامعه گسترش دهند.

روابط عمومی‌ها وحدت و امید را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمد علی رحمانی آملی در همایش تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر شهرستان آمل که به همت انجمن صنفی خبرنگاران برگزار شد با تاکید بر اینکه در عصر کنونی دشمن هجمه‌های زیادی بر علیه شیعیان برپا کرده و انتقام فداکاری، ایثارگری و گفتمان وحدت بخش آنان را می‌گیرد، تصریح کرد: دشمن از تمامی ویژگی‌های شیعیان خبر دارد که با هجمه‌های رسانه‌ای در عصر ارتباطات بر او می‌تازد.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور بیان داشت: امروز کشور برای همه است و برای یک قشر و روسای تراز اول آن نیست.

رحمانی با تاکید بر اینکه این ولایت است که نقطه مشترک در کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: همه باید گرد این نقطه مشترک رفتار کنیم.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه اختلافات در شرایط امروز کشور آب به آسیاب دشمن است وحدت را مهمترین نیاز امروز کشور دانست.

وی با اشاره به روابط عمومی دستگاه‌ها اذعان کرد: این روابط عمومی‌ها هستند که با اتصال به دنیای ارتباطات و رسانه‌ها می‌توانند در کنار خبرنگاران عامل وحدت بخش در جامعه بوده و امید را در آن گسترش دهند.

یک کارشناس و مدرس روابط عمومی و علوم ارتباطات نیز در این همایش با بیان امروز عصر و جهان ارتباطات است، گفت: امروز محور قدرت و توسعه در جهان اطلاعات است و این اطلاعات در بستر ارتباطات شکل می‌گیرد.

عباس زارع با اشاره به اینکه ارتباطات در حوزه سخت افزاری شامل فناوری‌های نوین و تکنولوژی ارتباطی است، افزود: امروز جوامعی که از تکنولوژی ارتباطی قوی برخوردار هستند از قدرت بالاتری نیز بهره‌ مند هستند.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز روابط عمومی‌هایی که به اغنا و کاهش نیازهای بپردازد موفق خواهد بود، تصریح کرد: روابط عمومی تنها نصب پرچم، تبریک و تسلیت نیست، یادآور شد: روابط عمومی‌ها باید پا را فراتر از این گذاشته و به مدیریت درون و برون سازمانی بپردازند.

انتهای‌پیام/‌86011/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول