اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز اجرای طرح مسکن مهر تاکنون

235 کیلومتر خطوط شبکه آبرسانی در مسکن مهر خوزستان اجرا شده است

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: از آغاز اجرای طرح مسکن مهر تاکنون بیش از 235 کیلومتر از خطوط شبکه فرعی و اصلی آبرسانی در مسکن مهر استان اجرا شده است.

235 کیلومتر خطوط شبکه آبرسانی در مسکن مهر خوزستان اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه توسعه شبکه‌های آب شهری و تامین آب مورد نیاز شبکه‌های جدیدالاحداث و مسکن مهر همواره مورد تاکید دولت، وزارت نیرو و شرکت آبفا خوزستان قرار داشته است، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح مسکن مهر استان تاکنون بیش از 235 کیلومتر از خطوط شبکه فرعی و اصلی آبرسانی در مسکن مهر در خوزستان اجرا شده است.

وی کاهش شکستگی‌ها، جلوگیری از هدر رفت آ‌ب، ارتقای شاخص‌های کیفی و بهبود فشار شبکه آب در سطح استان را از جمله مزایای اجرای عملیات اصلاح شبکه آب عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان‌ کرد: شرکت آبفا در سال‌های گذشته یکی از رکورد داران اصلاح شبکه آب در سطح کشور بوده است به نحوی که از سال 85 تا کنون با انجام بیش از 2 هزار و 400 کیلومتر اصلاح و نوسازی شبکه موجب افزایش میزان پایداری آب در شبکه توزیع استان شده است.

صنیعی‌نژاد در خصوص واگذاری فعالیت‌های بهره‌برداری از شبکه‌های توزیع آب گفت: در این راستا طی سال گذشته 800 کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرستان آبادان به بخش خصوصی واگذار شده که با کاهش حجم شکستگی‌ها شاهد کاهش هدررفت فیزیکی آب این شهرستان بوده‌ایم.

گفتنی است در بخش مسکن مهر خوزستان حدود 58 هزار واحد مسکونی هدف گذاری شده است که شرکت آب و فاضلاب خوزستان حدود 93 درصد از از زیرساخت‌ها و تجهیزات مربوط به آب و فاضلاب این واحدها را احداث کرده است.

انتهای پیام/72001/ک/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول