اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز:

تفکیک پالایشگاه‌های مجتمع گازی تصویب شد

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت:‌ تفکیک پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی تصویب شد.

تفکیک پالایشگاه‌های مجتمع گازی تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهدی جمشیدی دانا عصر امروز در بازدید از روند تفکیک پالایشگا‌ه‌های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار داشت: بسیار خرسندم که آرزوی چندین ساله ما به‌وقوع پیوست و توانستیم نیاز به تفکیک پالایشگاه‌های مجتمع را به تصویب برسانیم و وظایف و اختیارات پالایشگاه‌ها را مشخص و مطابق آن بتوانیم از مجموعه امکاناتی که در هر پالایشگاه است استفاده بهینه ببریم.

وی تصریح کرد: استقلال پالایشگاه‌ها این نوید را به ما می‌دهد که با افزایش تولید به همراه کیفیت و با حداکثر ایمنی بتوانیم زمان تعمیرات اساسی را به حداقل رسانده و تولید را افزایش دهیم.

جمشیدی دانا افزود: هر کدام از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی باید بتوانند به‌ صورت مستقل با دیگر پالایشگاه‌های گاز کشور رقابت کنند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با اشاره به اهمیت بحث نگهداشت و تربیت منابع انسانی ابراز داشت: نیاز است که از طریق آموزش، فرهنگ سازمانی و تعلق خاطر سازمانی را به نیروهای جوان منتقل کرد که آنها نیز بتوانند همچون نیروهای باتجربه در جهت اعتلای نام مجتمع تلاش کنند.

جمشیدی‌دانا خاطر نشان کرد: یکی از سیاست‌های ما در استقلال پالایشگاه‌ها این بوده که هر پالایشگاه دارای شخصیت و هویت جدید و مستقل شود که این باعث افزایش احساس مسئولیت و پاسخگویی خواهد شد.

این مسئول در ارتباط با هدف از تشکیل این جلسات گفت: عمده هدف ما از حضور در جمع هیئت رئیسه پالایشگاه‌ها، شنیدن دیدگاه‌ها و نظرات مسئولین در ارتباط با شرایط جدیدی که از تفکیک حاصل می‌شود بوده است تا بتوانیم با رقابت سالم در راستای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، در نهایت شاهد بهبود مستمر باشیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران اضافه کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین مجموعه‌های پالایشگاهی در کشور است و بیش از 43 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و امیدوار هستیم شاهد روند رو به رشدی در این مجموعه باشیم.

انتهای پیام/2451/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول