اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی:

اولویت تبلیغات قالیباف برگزاری همایش‌های مردمی است

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی گفت: اولویت نخست تبلیغات ستادهای قالیباف برگزاری همایش‌های مردمی با حضور وی است.

اولویت تبلیغات قالیباف برگزاری همایش‌های مردمی است

سید اسماعیل مفیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد از استقبال بی‌نظیر خراسانی‌ها از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی و به‌ویژه مشهد به طور جدی در حال فعالیت هستند.

وی افزود‌: ستاد انتخاباتی وی برنامه‌های مختلف و متعددی از جمله سفر قالیباف به استان، چاپ و انتشار بورشور، نشریه و پوستر و هم‌چنین همایش‌های مردمی را تدوین و تا انتهای زمان تبلیغات آنها را عملی می‌کند.

مفیدی از سفر قالیباف در آینده‌ای نزدیک به مشهد مقدس خبر داد و گفت: تا پنجشنبه هفته جاری تاریخ دقیق سفر قالیباف به مشهد مقدس مشخص می‌شود اما به نظر می‌رسد این سفر وی برای نوزدهم خردادماه قطعی شود.

مفیدی با تاکید بر اینکه در حوزه تبلیغات بیشتر به دنبال حضور مستقیم قالیباف در همایش‌های مردمی هستیم، تصریح کرد: از این حیث بر برگزاری همایش مردمی تاکید داریم که حضور قالیباف در جمع مردمی سبب ارتباط مستقیم و موثر می‌شود، قالیباف در همایش خود بناست به طور جدی به اعلام مواضع و دیدگاه‌های خود در انتخابات و مدیریت کشور بپردازد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی گفت: ستادهای قالیباف در سطح استان با ساختاری منظم و برنامه‌هایی مدون مشغول فعالیت هستند و نکته قابل توجه استقبال و حمایت مردمی از این ستادها است.

وی تاکید کرد: ستادهای انتخاباتی قالیباف در مسیر تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی حرکت می‌کند.

مفیدی از حمایت‌های مردمی در ارتباط با برپایی ستادهای قالیباف در سطح شهر خبر داد و افزود:‌ تماس‌ها و مراجعه‌های زیادی مبنی بر حمایت از ستادهای قالیباف داشته و داریم و این نشانه محبوبیت و اقبال عمومی قالیباف در خراسان‌رضوی است.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول