اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دکتر قالیباف در استان آذربایجان‌شرقی:

یکشنبه قالیباف در تبریز/ برای انتخاب اصلح باید کارنامه‌ها را ورق زد

رئیس ستاد قالیباف در استان آذربایجان‌شرقی گفت: آنچه امروز برای انتخاب اصلح و مناسب است مراجعه به کارنامه اجرایی افراد است و اکنون زمان آن رسیده است که این دفتر را به دقت ورق زنیم.

یکشنبه قالیباف در تبریز/ برای انتخاب اصلح باید کارنامه‌ها را ورق زد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی غفوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مدیریتی که در جنگ اتخاذ شد یعنی نوعی مدیریت همگانی را در دستور کار باید قرار دهیم که این حرکت با شعار و وعده و وعید ممکن نیست و آنچه لازم است وجود برنامه و استراتژی دقیق با همفکری نخبگان و ارائه راهکارهایی که مردم را در سرنوشت خودشان شریک می‌سازد، ضروری است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان با اشاره به دیگر ملاک‌های انتخاب کاندیدای اصلاح از سوی مردم گفت:جهاد اقتصادی در شرایطی که دشمن در این میدان تمام نیروهای خود را عزم بخشیده است کمتر از جهاد در دوران دفاع مقدس نیست و ضروری است فرماندهی را به کسی سپرد که در سال‌های سخت در این میدان علاوه بر سربلندی آن دوران اینک کارنامه اجرایی موفقی را نیز ارائه کرده باشد.

وی ادامه داد: باید توجه کرد نیاز اکنون کشور چیست و ما تنها الگویی که در سابقه تاریخی کشورمان سراغ دارم همان مدیریت دوران دفاع مقدس است و این الگو باید با توجه به مقتضیات امروز جامعه، به روز و کاربردی شود.

علی غفوری ادامه داد: باید دید افراد و نامزدهای انتخابات در چه سطحی بودند، تجربه کاریشان چه مقدار است و بازده کاریشان چه بوده است و در جاهایی که کار کرده‌اند، توجه آنها به مردم چگونه بوده است و مهمتر اینکه چه مقدار نزدیک به دیدگاه‌های رهبری بوده‌اند. ایمان، اعتقاد، صداقت و پاکی نیز از جمله سایر ویژگی‌های این کاندیداها باید باشد.

رئیس ستاد قالیباف در استان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در معیارهای واقعی انتخاب اصلح در جمع کارگران گفت: اشخاص ولایی و بارز در جمع هشت نفر کم نیستند اما این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند «کاندیداها بدانند عرصه مدیریت اجرایی کشور یعنی چه» خود معیار خوبی برای انتخاب اصلح یک فرد اجرایی با سابقه مدیریتی درخشان را شفاف‌تر می‌کند.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در استان آذربایجان‌شرقی سفر محمدباقر قالیباف را در روز یکشنبه قطعی اعلام کرد و افزود: 12 خرداد ساعت 17 در سالن پورشریفی باغشمال قالیباف میهمان مردم استان آذربایجان شرقی و تبریز خواهد بود تا مردم شریف آذربایجان از نزدیک با دیدگاه‌های وی در مورد مطالبات آذربایجانی‌ها و برنامه منطقه‌ای وی بیشتر آشنا گردند و این محک خوبی می‌تواند برای انتخاب اصلح باشد.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول