اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

مسئول ستاد مردمی قالیباف در لرستان معرفی شد

طی حکمی از جانب رئیس ستاد مردمی قالیباف وحید کوچک‌زاده به عنوان مسئول ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان لرستان منصوب شد.

مسئول ستاد مردمی قالیباف در لرستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، وحید کوچک‌زاده تاکنون مسئول ستاد مردمی قالیباف در شرق استان لرستان بوده است که اکنون مسئولیت تشکیل ستادهای مردمی قالیباف از کاندیداهای مرحله یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در استان را برعهده گرفته است.

مسئول ستاد مردمی قالیباف در استان لرستان در گفت‌وگو با فارس در خرم‌آباد گفت: با توجه به تاکیدات امام خامنه‌ای مبنی بر حضور همه جانبه مردم در عرصه انتخابات لذا بر همه فرض و واجب است که در گام اول مردم را تشویق کنند که در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در گام بعدی با معرفی کاندیدای اصلح به مردم آن‌ها را در انتخاب رئیس جمهوری مکتبی و ولایی و کارآمد راهنمایی کنند.

وحید کوچک‌زاده با بیان اینکه سوابق قالیباف و توانمندی‌های وی در عرصه‌های مختلف مدیریتی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: وی با روحیه بسیجی و تفکر جهادی خود الگوی مدیر نمونه و موفق اسلامی است که در برهه‎های مختلف و در جایگاه‌هایی که در عرصه خدمتگزاری حاضر بوده است، توانمندی و تدبیر خود را به اثبات رسانده است.

مسئول ستاد مردمی قالیباف در استان لرستان همچنین عنوان داشت: مسئولان ستادهای مردمی تمام شهرستان‌های استان مشخص شده‌اند که همگی از نیروهای ولایی و بسیجی هستند و تمام توان خود را مصروف به رقم زدن حماسه سیاسی مدنظر رهبر انقلاب ساخته‌اند و در این مسیر تلاش وافری را به خرج دادند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان ستادها انشاالله ستادهای مردمی قالیباف در شهرهای مختلف استان طی برنامه‌ریزی صورت پذیرفته از اواخر هفته به صورت همزمان شروع به کار می‌کنند، تا در امر تبلیغات انتخاباتی؛ با همت، تلاش و روحیه جهادی و بسیجی نیروهای موجود در ستادها حماسه‌ای بسیار بزرگ در انتخابات رقم بخورد.

کوچک‌زاده یکی از مهمترین برنامه‌های ستادهای مردمی قالیباف در استان لرستان را ولایتمداری و اخلاق محوری دانسته و در این باره اذعان داشت: یقیناً تمام برنامه‌ریزی‌های ستادی ما در مجموعه ستادهای مردمی در جهت افزایش شور انتخاباتی و رعایت اخلاق اسلامی و فعالیت به دور از هرگونه تخریب و توهین است، تا انشاالله حماسه‌ای بزرگ رقم بخورد و دل امام زمان «عج» و امام خامنه‌ای «حفظه الله» شاد شود.

وی با اشاره به اینکه به زودی مصاحبه‌ای تفصیلی با خبرگزاری‌ها و جراید استانی صورت می‌دهد، عنوان داشت: منشور انتخاباتی ستاد مردمی قالیباف مبتنی بر اخلاق اسلامی و روحیه بسیجی است و انشاالله در مصاحبه آینده اسامی مسئولان کمیته‌های انتخاباتی ستاد استانی و همچنین مسئولان شهرستانی ستادهای مردمی به اطلاع می‌رسد.

کوچک‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: ما آمادگی خود را اعلام می‌کنیم، تا با مسئولان ستادهای دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری در فضایی دوستانه و کارشناسی به بحث و مناظره بپردازیم، تا مردم ولایتمدار و آگاه استان لرستان از این منظر بتوانند بیشتر با برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم آشنا شده و انتخابی آگاهانه داشته باشند و از صدا و سیمای استان نیز انتظار داریم که با فراهم کردن زمینه حضور نمایندگان کاندیداهای مختلف در قالب برنامه‌هایی نظیر مباحثه و مناظره بیش از پیش در جامه عمل پوشاندن به مطالبه امام خامنه‌ای در رقم زدن حماسه سیاسی گام بردارد.

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول