اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

دوربین‌گذاری محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه - پارسیان

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در آینده نزدیک محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه - پارسیان دوربین‌گذاری خواهد شد.

دوربین‌گذاری محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه - پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس شرفی ظهر امروز در این رابطه اظهار داشت: عملیات احداث مرکز مدیریت راه‌های هرمزگان همزمان با سایر استان‌های کشور آغاز شد و اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را برداشت 24 ساعته تصاویر ترافیک در سطح جاده‌های استان و سریع‌تر شدن اقدامات امدادی و راهداری عنوان کرد و افزود: با نصب دوربین در محورها، تصاویر ترافیکی جاده‌های استان برداشت شده و از طریق فیبر نوری و ارتباط رادیویی به مرکز مدیریت راه‌های استان ارسال می‌شود تا کنترل نقاط حادثه‌خیز و اعزام راهداران به آن مکان‌ها به سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

شرفی افزود: مرحله نخست این سامانه با هدف کنترل ترافیکی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان به مرحله اجرا درآمده و با گسترش این طرح، در مراحل بعدی کنترل جاده‌های اصلی و فرعی و همچنین راه‌های روستایی استان در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، اجرای این طرح به صورت مستمر با همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‌های استان ادامه دارد و تا کنون پنج میلیارد ریال از منابع ملی هزینه شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون محورهای بندرعباس – حاجی آباد، حاجی آباد - سیرجان و بندرعباس – میناب تحت پوشش مرکز مدیریت راه‌ها قرار گرفته و در آینده نزدیک نیز محورهای بندرعباس – خمیر و بندرلنگه - پارسیان نیز دوربین‌گذاری خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند برای با خبر شدن از وضعیت ترافیکی جاده‌های استان با سامانه 141 راهداری تماس بگیرند.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول