اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره دانشگاه علمی و کاربردی پارسیان:

13 کارگاه آموزشی علمی و کاربردی در مرکز آموزش عالی پارسیان ایجاد شد

رئیس هیئت مدیره دانشگاه علمی و کاربردی پارسیان گفت: 13 کارگاه آموزشی علمی و کاربردی در مرکز آموزش عالی پارسیان ایجاد شد.

13 کارگاه آموزشی علمی و کاربردی در مرکز آموزش عالی پارسیان ایجاد شد

بهزاد خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در کنار فعالیت‌های مختلف آموزشی علمی و فرهنگی در مرکز آموزش عالی پارسیان در راستای کارآفرینی و عینیت بخشیدن به آموزش‌های کاربردی، 13 کارگاه مختلف در این مرکز آموزش عالی در رشته‌های مختلف دایر شده و اداره آن‌ها نیز بر عهده دانشجویان و فعالین عرصه دانشگاهی است.

وی ادامه داد: در فعالیت این کارگاه‌ها نیز تعداد زیادی از دانشجویان همکاری دارند و به صورت تخصصی به ارائه خدمات علمی، کاربردی و فرهنگی می‌پردازند.

رئیس هیئت مدیره دانشگاه علمی و کاربردی پارسیان تصریح کرد: کارگاه‌هایی مانند لوله و اتصالات، قالب‌بندی، عایق‌کاری، نمایشگاه مصالح، کارگاه عکاسی، کارگاه چاپ دستی، کارگاه عکاسی، طراحی، رسم فنی و جوشکاری از مهم‌ترین کارگاه‌های فعال در مرکز آموزش عالی ایلام یک پارسیان به شمار می‌رود.

خیری ادامه داد: در کنار کارگاه‌های یاد شده، آزمایشگاه‌های تخصصی نیز به شکل فعال در آموزش‌های علمی خود را نشان داده‌اند و مراکز آزمایشگاهی مختلفی مانند فیزیک الکتریسیته، جوش و اتصالات، آزمایشگاه اندازه‌گیری الکتریکی تاکنون در این مرکز راه‌اندازی شده است.

رئیس هیئت مدیره دانشگاه علمی و کاربردی پارسیان گفت: این کارگاه‌ها در شهرک صنعتی ایلام و بخش‌های مختلف شهر ایلام فعالیت دارند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود پس از افتتاح رسمی ساختمان جدید مرکز آموزش عالی ایلام یک پارسیان تمام کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های زیر نظر این مرکز در یک مکان مشخص و اختصاصی فعالیت خود را از سر گیرند.

انتهای پیام/2246/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول