اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی (گیلان) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.

دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا اقدامی‌معافی امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و انتخابات آینده، اظهار کرد: با انتخاب افراد اصلح و ورود به صحنه انتخابات دشمنان نظام را مأیوس کرده و در خلق حماسه سیاسی گام برمی‌داریم.

وی به دستور ریاست عالیه دانشگاه درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.

این مسئول با تأکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌های دانشگاه‌های آزاد استان در راستای خلق حماسه اقتصادی، افزود: این کار به‌عهده معاونان اداری و مالی دانشگاه‌های مختلف استان در نظارت بر حوزه‌های دانشگاه‌های خود است.

وی برخی از مشکلات اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی را برشمرد و گفت: تاکنون با توجه به عدم افزایش شهریه‌ها، کاهش جمعیت دانشجو و تورم قیمت‌ها در کشور با مدیریتی قوی و کاهش هزینه‌ها، توانسته‌ایم نظارت کافی بر وضعیت اقتصادی دانشگاه داشته باشیم و این امر وظیفه معاونان اداری و مالی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از پذیرش دانشجو در 28 رشته مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

بهروز دانشیان، با اشاره به فرارسیدن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همزمان با سراسر کشور، تصریح کرد: این دوره از آزمون با شرکت 15 هزار و 307 نفر داوطلب روزهای 9، 10 و 11خرداد جاری در حوزه‌های امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه امتحانی این آزمون از طریق سایت www.azmoon.org از صبح روز یکشنبه پنجم خرداد آغاز شده است، افزود: داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نسبت به مشاهده و تهیه کارت ورود به جلسه امتحانی خود اقدام کنند.

دانشیان با بیان اینکه آزمون‌های نوبت صبح رأس ساعت هشت و آزمون‌های نوبت عصر رأس ساعت 16 آغاز می‌شود، ادامه داد: داوطلبان باید یک ساعت قبل از آغاز آزمون در محل حوزه‌های امتحانی حاضر باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از پذیرش دانشجو در 28 رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/84002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول