اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن کوثر

کارگاه توجیهی داوطلبان شوراها در قزوین برگزار شد

کارگاه آموزشی و توجیهی داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان قزوین در سالن کوثر این شهر برگزار شد.

کارگاه توجیهی داوطلبان شوراها در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کارگاه آموزشی و توجیهی چهارمین دوره کاندیداهای شوراهای شهرهای شهرستان قزوین در سالن کوثر با حضور حجت‌الاسلام علی قابل رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین برگزار شد.

همچنین در کارگاه آموزشی و توجیهی چهارمین دوره کاندیداهای شوراهای شهرهای شهرستان قزوین سعید میربها رئیس هیئت انتخابات شهرستان قزوین، رئیس دادگستری شهرستان قزوین و داوطلبان شوراها حضور داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی قابل رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین، سعید میربها رئیس هیئت انتخابات شهرستان قزوین و مظفری رئیس دادگستری شهرستان قزوین مطالبی پیرامون اخلاق‌مداری و قانونمداری داوطلبان شوراها در قزوین بیان کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین در کارگاه آموزشی و توجیهی چهارمین دوره کاندیداهای شوراهای شهرهای شهرستان قزوین ابراز داشت: سال‌های قبل از انقلاب در کشور استبداد کامل حاکم بود و مردم حق تصمیم‌گیری در امور کشورشان را نداشتند، ولی اکنون هر یک از افراد جامعه می‌توانند آزادانه با رأی دادن در تغییر سرنوشت کشورش مؤثر باشند که این از برکات نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در 34 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی 30 بار انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست‌جمهوری، شوراها و مجلس خبرگان برگزار شده است، اذعان داشت: در هر یک از این انتخابات مردم ایران با بررسی و تحقیق از شخصیت و برنامه‌های کاندیداها توانستند فرد مورد نظرشان را انتخاب کنند که این بیانگر وجود آزادی در کشور است.

قابل با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه «اگر کاندیدایی وعده‌ای به مردم بدهد که با استفاده از توان دستگاه‌های دولتی نتواند آن را اجرا کند این شخص موظف است این وعده را خودش عملی کند و گرنه در قیامت همه رأی‌دهندگان از او طلبکار می‌شوند»، عنوان کرد: بر اساس این مطلب باید داوطلبان از دادن وعده‌های دروغین به مردم خودداری کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه «گاهی یک رأی فرد اثرش تا 40 سال باقی می‌ماند»، اظهار داشت: هر فردی باید برای رأی دادن دقت بیشتری کند تا بتواند با انتخاب درست، فرد اصلح را برای مدیریت کشور انتخاب کند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین با بیان اینکه کاندیداها از دامن زدن به قومیت‌گرایی و طایفه‌گرایی در کسب رأی به شدت خودداری کنند، بیان کرد: انجام این عمل خلاف قانون است و طبق مقررات با این داوطلبان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/77009/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول