اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل برگزار نشدن جام ملت‌های آسیا

کشاورز: المپیک آسیایی کره سطح بالایی دارد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: به دلیل برگزار نشدن جام ملت‌های آسیا احتمال می‌دهم المپیک آسیایی کره از سطح بالایی برخوردار باشد.

کشاورز: المپیک آسیایی کره سطح بالایی دارد

محمد کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شرایط خوبی را در اردوی تیم ملی شاهد هستیم و تمرکزمان بیشتر روی کارهای بدنی بوده و گمان می‌کنم از این پس از فشار تمرینات تیم ملی کاسته شود.

وی در ادامه به رقابت‌های المپیک آسیایی کره اشاره و تصریح کرد: این رقابت‌ها در تاریخ هشتم تیرماه آغاز می‌شود و پیش از آن هم تیم ملی برای آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در این رقابت‌ها یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان در تهران و به احتمال زیاد با تیم ملی ترکمنستان برگزار می‌کند و پس از آن عازم رقابت‌های چهارجانبه چین با حضور تیم‌های هلند، روسیه، چین و ایران که تورنمنت بسیار خوبی است می‌شود.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: از همان چین هم عازم کره برای برگزاری رقابت‌های بازی‌های آسیایی می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که سطح برگزاری رقابت‌های فوتسال آسیایی کره چه میزان است، تاکید کرد: به دلیل اینکه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال جاری برگزار نمی‌شود من گمان می‌کنم تیم‌ها با سطح بالایی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند اما در کل نمی‌دانم که چه سطحی از تیم‌ها را شاهد خواهیم بود.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند در ادامه به تیم فوتسال گیتی‌پسند اشاره کرد و افزود: چندین هفته است که می‌گوییم از این هفته تکلیف سرمربی تیم مشخص می‌شود، اما تاکنون این کار انجام نشده و امیدوارم هرچه زودتر سرمربی مشخص شود چراکه گیتی‌پسند راه بسیار سختی را برای ادامه کار خود در لیگ و جام باشگاه‌های آسیا در پیش دارد.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول