اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان:

‌شورای راهبردی حزب‌الله گیلان از گفتمان مقاومت حمایت می‌کند

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان انسجام گروه‌های اصولگرا را از اهداف این شورا عنوان کرد و گفت: شورای راهبردی حزب‌الله گیلان از گفتمان مقاومت حمایت می‌کند.

‌شورای راهبردی حزب‌الله گیلان از گفتمان مقاومت حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌های شورای راهبردی حزب‌الله گیلان اظهار کرد: شورای مذکور برای رسیدن به فضای انسجام بین طیف‌های مختلف اصولگرایی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: شورای راهبردی حزب‌الله گیلان تلاش می‌کند با حفظ احترام و استقلال سلیقه طیف‌های مختلف اصولگرایی، کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی را به اشتراک برساند.

مهدوی با تاکید براینکه شورای راهبردی حزب‌الله گیلان لیست کاندیداهای شهر و روستا را ارائه نمی‌کند، افزود: شورای مذکور در صدد است لیست‌های مختلف را به انسجام و اشتراک نسبی برساند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان به تقارن موجودیت این شورا با انتخابات اشاره کرد و گفت: شورای مذکور اکنون درباره انتخابات حساس شده است.

وی انسجام نیروهای اصولگرا برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفتمان‌سازی مناسب با گفتمان امام (ره) و رهبری و همچنین پیگیری ملزومات رسیدن به سبک زندگی اسلامی، پیشرفت و عدالت را از اهداف تشکیل شورای راهبردی حزب‌الله گیلان عنوان کرد.

مهدوی با بیان اینکه شورای حزب‌الله گیلان تشکل انتخاباتی نیست، تصریح کرد: شورای مذکور به دنبال انسجام گروه‌ها و شخصیت‌های طیف اصولگرا در استان است.

این مسئول شورای راهبردی حزب‌الله گیلان را زمینه‌ساز و بستری برای اتحاد جریان ولایی و ارزشی در استان اعلام کرد و یادآور شد: شورای مذکور حزب نیست.

*شورای راهبردی حزب‌الله گیلان از گفتمان مقاومت حمایت می‌کند

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با اشاره به اینکه حمایت از گفتمان مقاومت، امام (ره) و رهبری در حوزه انتخابات ریاست جمهوری مد نظر این شورا است، بیان کرد: اکنون با دو گفتمان سازش و مقاومت در راستای رسیدن به سبک زندگی اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی در درون نظام مواجه هستیم.

وی گفتمان سازش را به دنبال رفاه نسبی با بهره‌گیری از الگوهای سیاسی و اجتماعی حاکم بر جهان و الگوهای غربی دانست و اظهار کرد: خروجی گفتمان مذکور با تسامح و تساهل، ژاپن اسلامی است.

مهدوی ژاپن اسلامی را ساختار، سیاست، اقتصاد و فرهنگ غربی با ظاهر دینی عنوان کرد و افزود: گفتمان مقاومت، گفتمانی است که اصرار دارد با مقاومت طبق آموزه‌های دینی و هویت ملی به ایجاد تمدن اسلامی در مقابل تمدن و سبک زندگی غربی بپردازد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه گفتمان مقاومت با اقتصاد مقاومتی، سیاست عزت‌مدارانه و فرهنگ زندگی طبق آموزه‌های دینی به دنبال تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است، تصریح کرد: پیشرفت در کنار عدالت معنا پیدا می‌کند و گفتمان مقاومت پیشرفت بدون عدالت را نمی‌پذیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شورای راهبردی حزب‌الله گیلان در حوزه انتخابات ریاست جمهوری پیگیر زنده نگه‌داشتن و تبیین گفتمان انقلاب، امام (ره)، رهبری و مقاومت است.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول