اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

پایبندی به قانون محدودیت ایجاد نمی‌کند/ تبلیغات کاندیداها منطبق بر قانون باشد

فرماندار سنندج با تاکید بر اجرای قوانین در برگزاری انتخابات و تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرها، گفت: باید مطابق با قوانین رفتار کرد و اجرای قوانین به معنای ایجاد محدودیت نیست.

پایبندی به قانون محدودیت ایجاد نمی‌کند/ تبلیغات کاندیداها منطبق بر قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان سنندج به مقوله انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات موجب انسجام و همبستگی اجتماعی می‌شود و ثبات سیاسی را تضمین می‌کند.

به گفته فرماندار سنندج، الفت اجتماعی، انسجام ملی، پیشرفت استان و کشور و فراهم شده عرصه پیگیری منطقی مطالبات مردمی از دیگر دستاوردهای برگزاری انتخابات و حضور حداکثری و آگاهانه مردم است.

وی دغدغه تمامی مردم و مسئولان در سال جاری را خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی دانست و اضافه کرد: انتخابات 24 ماه جاری تجلی حماسه سیاسی است که مردم با مشارکت گسترده آن را به منصه ظهور می‌رسانند.

میرزایی‌اصل گفت: انتخابات متعلق به گروه و یا قشر خاصی نیست بلکه ملت، دولت و نظام در برگزاری این عرصه سیاسی اجتماعی نقش مهمی دارند که مهم‌ترین شاخصه آن حضور و مشارکت حداکثری مردم است.

فرماندار شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: تصمیمات دشمنان نظام اسلامی بر اساس آرا و حضور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه عرصه انتخابات است که هر اندازه که مشارکت بیشتر شود آنها ناامید خواهند شد و در اجرای تصمیمات خود ناکام خواهند ماند.

وی در ادامه مطالبات مردم را برگزاری یک انتخابات سالم خواند و گفت: تنها وظیفه ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات فراهم کردن برگزاری انتخابات در کمال آرامش و مشارکت حداکثری است و کاری به نتیجه آرای مردمی نداریم.

میرزایی‌اصل افزود: ما به قانون پایبند هستیم و هر آنچه را که قانون انتخابات ما را موظف کرده است همان را بدون کم و کاست انجام می‌دهیم.

فرماندار شهرستان سنندج در ادامه به استفاده برخی از کاندیداهای شهر از القاب و عناوین غیر واقعی در تبلیغات اشاره کرد و گفت: برخی از کاندیداها القابی را برای خود مطرح می‌کنند که توهین به شعور مردم است.

میرزایی‌اصل گفت: برخی از القاب کاندیداها منطبق بر واقعیت نیست که باید کانون‌های تبلیغاتی و چاپخانه‌داران از انتشار چنین مواردی خودداری کنند.

وی در پایان خطاب به چاپخانه‌داران و مسئولان کانون‌های تبلیغاتی بر رعایت قوانین و دستورالعمل‌های تبلیغات تاکید کرد و افزود: هر کاندیدای شورای شهر هم می‌تواند در هر منطقه شهرداری دو ستاد انتخاباتی ویژه برادران و خواهران داشته باشد.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول