اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد باشت خبر داد

پرداخت 53 فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان باشت

رئیس کمیته امداد شهرستان باشت از پرداخت 53 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت 53 فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان باشت

سید عبدالحمید ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت از پرداخت 53 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی باشت خبر داد و اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت زندگی مددجویان و رفع مشکلات آن‌ها سالانه خدمات مختلفی از طرف این نهاد ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور در سال‌جاری 53 مورد وام قرض‌السحنه کارگشایی با اعتبار 540 میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی باشت با اشاره به اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت با پرداخت وام‌های مختلف به مددجویان عملی می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان به منظور رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، ازدواج، تعمیر مسکن و نیازهای ضروری آن‌ها با در نظر گرفتن اولویت‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد امام خمینی باشت به مددجویان به صورت هدفمند ارائه می‌شود، تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف این نهاد در خدمت به نیازمندان و ارتقای عزت نفس و کرامت انسانی آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی باشت افزود: سیاست کلی این نهاد توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت است و با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت‌های موجود هر منطقه وام خودکفایی و قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول