اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

مستند تلویزیونی شهید صوفی تولید می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب و مستند تلویزیونی سردار شهید حسن صوفی تألیف و تولید می‌شود.

مستند تلویزیونی شهید صوفی تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، محمدجعفر زمردیان در نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون میزان مشارکت سازمان‌ها برای معرفی هرچه بیشتر شخصیت محوری سردار شهید حسن صوفی در همدان توضیحاتی را در خصوص دلیل تألیف کتاب و تولید مستند تلویزیونی برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر شخصیت سردار شهید حسن صوفی ارائه کرد که در بخشی از توضیحات ایشان به نقش محوری و اقدامات اثرگذار این فرمانده گرانقدر در طرح تشکیل پنج لشکر اشاره شده است.

وی ادامه داد: تعداد 184 سردار، امیر و فرمانده شهید همدانی در کشور وجود دارد که لازم است نسبت به معرفی اقدامات اثرگذار این چهره‌های ملی اقدام قابل قبولی انجام داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: امیدواریم که با تولید مستند و کتاب شهید حسن صوفی در راستای معرفی فرماندهان شهید اقدام مطلوبی کرده باشیم.

وی گفت: از این به بعد این گونه اقدامات در قالب کارگروهی متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه انصارالحسین (ع)، صدا و سیمای مرکز همدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان و دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که مایل به مشارکت و همکاری هستند برای تمام شهیدان به‌ویژه فرماندهان انجام می‌شود.

زمردیان در ادامه گفت: برای اقدامات مذکور، این اداره کل مبلغ 180 میلیون ریال پیش‌بینی کرده که برای کیفیت هرچه بهتر کار و معرفی در سطح کشور به مشارکت سایر سازمان‌ها نیز نیاز است.

وی اظهار داشت: سازمان‌هایی که تاکنون آمادگی خود را اعلام کردند می‌توانند کارگردانان و فیلمنامه‌نویسان مدنظر خود را پیشنهاد کنند تا در جلسه بعدی نسبت به انتخاب بهترین پیشنهادات تصمیم گرفته شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان در ادامه با اعلام آمادگی برای همکاری با بنیاد گفت: در این تولیدات باید ظرفیت‌های موجود در استان را در نظر گرفت و از آن‌ها استفاده کنیم ضمن اینکه مسائل مالی نهادها امکان به‌وجود آمدن دغدغه‌هایی در طرح را مطرح می‌کند و باید کار به دست یک پیمانکار سپرده شود.

علی بقایی اعلام کرد: امسال سپاه، شهید حسن صوفی را به عنوان شهید شاخص همدان اعلام و معرفی می‌کند ضمن اینکه تاکنون در این راستا نیز در بخش داخلی سپاه، همایش 400 نفری با حضور فرماندهان حوزه‌ها و رده‌ها در خصوص این سردار شهید برگزار شده است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های صورت گرفته برای معرفی این شهید تولید و چاپ 18 هزار نسخه بروشور برای زائران حرم امام (ره) است که 13 و 14 خردادماه راهی دیار حرم ملکوتی امام راحل می‌شوند.

انتهای پیام/89002/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول