اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

166 شعبه آرای مردم ساوجبلاغ را جمع‌آوری می‌کنند

فرماندار ساوجبلاغ گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده 166 شعبه اخذ رأی در شهرستان ساوجبلاغ برای برگزاری انتخابات و جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

166 شعبه آرای مردم ساوجبلاغ را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: برای باشکوه برگزار کردن انتخابات در این شهرستان آمادگی کامل داریم و تمامی تمهیدات لازم برای حضوری پرشور فراهم شده است.

وی ادامه داد: مردم شهرستان نیز برای حضوری گسترده در صحنه انتخابات آماده هستند و می‌خواهند با حضوری ماندگار بار دیگر صفحات تاریخ کشور را بر مهر انتخابات رنگین کنند.

این مسئول افزود: دشمن هر چه تلاش کند نخواهد توانست انتخابات در ایران را دچار خدشه سازد چراکه هرگز نمی‌تواند به رمز موفقیت ملت ایران دست یابد.

حدادی با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند ادامه داد: دشمنان در زمان برگزاری انتخابات در کشور تلاش خود را برای ضربه به این نظام مقدس دوچندان می‌کنند و با دسایس گوناگون در نظر دارند تا مانع از حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات شوند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: مطمئن هستیم که ملت ایران این بار نیز با حضور در صحنه انتخابات عزت، انسجام و اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی در پایان با بیان اینکه برای خلق حماسه سیاسی و تحقق شعار امسال آماده هستیم گفت: مردم شهرستان ساوجبلاغ همچون ادوار گذشته با حضور در پای صندوق‌های رأی مشتی محکم بر دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول