اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

210 شعبه آرای ملایری‌ها را جمع می‌کند

فرماندار ملایر تعداد شعبات اخذ رأی در سطح شهرستان ملایر را 210 مورد دانست و گفت: از این تعداد 85 مورد شهری و 125 مورد روستایی است.

210 شعبه آرای ملایری‌ها را جمع می‌کند

مصطفی آزادبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در سطح شهرستان انجام شده است، افزود: مردم همیشه در صحنه ملایر ثابت کرده‌اند که همواره حامی نظام و رهبری هستند و فشارها و تهدیدات دشمنان ذره‌ای در اراده آنان خللی ایجاد نمی‌کند.

وی حضور حداکثری در انتخابات را نشانه بصیرت و ولایتمداری مردم دانست و گفت: همان طور که رهبری امر فرموده‌اند باید حضوری دشمن‌شکن و حماسه‌ساز در انتخابات داشته باشیم.

فرماندار ملایر افزود: دشمن با حربه‌های مختلفی به دنبال حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رأی است پس باید یک بار دیگر خنثی‌کننده اهداف آنان بود.

*ولایتمدار را انتخاب کنیم

وی با اشاره به اینکه باید فردی ولایتمدار و پیگیر حل مشکلات مردم را انتخاب کرد، ادامه داد: توجه به ملاک‌ها و معیارهای مطروحه از سوی رهبر معظم انقلاب ما را در انتخاب فرد اصلح رهنمون می‌کند.

آزادبخت تعداد شعبات اخذ رأی در سطح شهرستان ملایر را 210 مورد دانست و ابراز داشت: از این تعداد 85 مورد شهری و 125 مورد روستایی است.

وی با بیان اینکه تعداد شعبات سیار روستایی 69 مورد و ثابت آن نیز 56 مورد است، افزود: تعداد شعبات ثابت شهری نیز 82 مورد و سیار آن نیز دو مورد است.

فرماندار ملایر ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 6 هزار نفر در ملایر شامل هیئت‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شعب، بازرسی، امور رایانه و سایر نیروها مسئولیت برگزاری امر خطیر انتخابات را بر عهده دارند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این افراد آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول