اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد

نیاز 15 میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه دانشکده پزشکی گناباد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: پروژه احداث دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برای تکمیل نیاز به 15 میلیارد ریال اعتبار دارد.

نیاز 15 میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه دانشکده پزشکی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا مسلم صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولان محلی از دانشگاه علوم پزشکی گناباد اظهار کرد: پروژه بیمارستان 160 تختخوابی با زیربنای 25 هزار متر مربع در شش طبقه و در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع از سال 88 آغاز شده است.

مسلم افزود: سال گذشته پروژه بیمارستان 160 تختخوابی جزء پروژه‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفت و پس از رایزنی‌های فراوان، مبلغ 57 میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب سال 91 به این پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: به دلیل اختصاص نیافتن به موقع اعتبار در سال گذشته، عملیات اجرایی این پروژه که با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد از اوایل آبان ماه سال قبل متوقف شده بود، دوباره از اواسط فروردین ماه امسال آغاز شد.

وی تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار، عملیات نماکاری، نصب تاسیسات زیربنایی مکانیکی و برقی آن، سنگ کاری بدنه و کف، کاشی کاری و سفیدکاری کل پروژه در مدت شش ماه انجام شده و به پیشرفت حدود 82 درصدی می‌رسد.

مسلم خاطرنشان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه، حدود 230 میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است که 60 میلیارد ریال مربوط به سال 92 بوده و در لایحه لحاظ شده است.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: پروژه احداث دانشکده پزشکی هم با زیربنای 4 هزار و 500 متر مربع و 70 درصد پیشرفت فیزیکی، برای تکمیل نیاز به 15 میلیارد ریال اعتبار دارد.

محمد حسین فروزان مهر، استاندار خراسان‌رضوی در این سفر، از پروژه‌های بیمارستان 160 تختخوابی علامه بهلول و دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بازید و از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفت.

فروزان‌مهر ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت این پروژه‌ها، بر تسریع عملیات اجرایی آنها تاکید و در مورد اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها قول مساعد داد.

انتهای پیام/70004/صا/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول