اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال آمل:

برای تیمداری در لیگ دسته در حال مذاکره هستیم

رئیس هیئت هندبال آمل گفت: برای تیمداری هندبالیست‌های آملی در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با بخش خصوصی وارد مذاکره شدیم.

برای تیمداری در لیگ دسته در حال مذاکره هستیم

حسن علمباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل در مورد چگونگی تیمداری هندبالیست‌های آملی در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: با تلاش بازیکنان و مسئولان هندبالیست‌های این شهرستان طی دو سال گذشته به طور مستمر در لیگ دسته یک کشور حضور داشتند.

وی افزود: در نخستین سال صعود هندبال این شهرستان به لیگ دسته یک با نام سازمان عمران تیمداری کردیم و سال گذشته نیز با حمایت موسسه ثامن‌الحجج وارد رقابت‌ها شدیم.

این مسئول با تاکید اینکه در این دوره تیمداری در هر رده از مسابقات کشوری نیاز به سرمایه‌گذاری زیاد دارد، تصریح کرد: از طریق اداره کل و همچنین رایزنی‌های شخصی با دو شرکت بخش خصوصی و یک موسسه اعتباری وارد مذاکره شدیم تا آنها نیز با مطرح کردن پیشنهادات لازم در هیئت مدیره بتوانند پاسخ رضایت‌بخشی به ما بدهند.

علمباز با اعلام اینکه قرعه‌کشی لیگ دسته یک هندبال کشور مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این دوره از رقابت‌ها که به صورت رفت و برگشت در دو گروه پیگیری می‌شود از مهر ماه سال جاری کار خود را از سر می‌گیرد.

وی همچنین در مورد وضعیت استعدادیابی رشته ورزشی هندبال در این شهرستان خاطرنشان کرد: استعدادیابی در رده پایه و نونهالان از مهم‌ترین دغدغه ما بوده که مدت‌ها است کار خود را آغاز کردیم و به همین منظور چهار مربی در بخش بانوان و آقایان را برای کشف استعدادها از سال پنجم و ششم ابتدایی و اول راهنمایی به کار گرفتیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول