اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی موسسه‌های خیریه استان البرز خواستار شد:

نظارت بر نحوه ارائه خدمات به نیازمندان در البرز

مدیرکل هماهنگی شبکه‌ها و موسسه‌های عام‌المنفعه و امور خیریه استان البرز خواستار نظارت بر نحوه ارائه خدمات به نیازمندان توسط نهادهای امدادی و موسسات خیریه شد.

نظارت بر نحوه ارائه خدمات به نیازمندان در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نخستین تفاهمنامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با موسسه‌های خیریه در این استان بعدازظهر امروز به امضا رسید.

بر اساس این تفاهمنامه حمایت‌ها و ارائه خدمات به نیازمندان در این استان در چارچوب برنامه‌ای مدون انجام شده و از این پس از این خدمات ساماندهی می‌شود.

حمید نصیری مدیرکل هماهنگی شبکه‌ها و موسسه‌های عام‌المنفعه و امور خیریه استان البرز در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلاتی که ما در راه ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان داریم، چگونگی و راهکارهای ارائه این خدمات است که در یک چارچوب مشخص و قانونمند انجام نمی‌شود.

وی تصریح کرد: با تلاش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و موسسه‌های عام‌المنفعه هر ساله اعتبار خوبی در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و می‌توانند بخشی از نیازها و مشکلات خود را برطرف کنند، اما متاسفانه در برخی اوقات این اعتبار به صورت صحیح توزیع نمی‌شود.

نصیری افزود: به عنوان نمونه برخی از اوقات مشاهده می‌شود که یک نیازمند و یا خانواده‌ای تحت پوشش کمیته امداد چندین ماه برای دریافت تسهیلات و یا خدماتی تلاش می‌کنند و موفق نمی‌شوند، اما در همان زمان یک نیازمند دیگری از تسهیلات دو موسسه و یا چند نهاد برخوردار شده است.

وی تاکید کرد: باید راهکاری اندیشیده شود که همه به صورت عادلانه و بر اساس نیازی که دارند از این اعتبارات بهره‌مند شوند و در این صورت می‌توان امیدوار بود که افراد نیازمند حداقل یک بار بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های امور خیریه استان البرز با اشاره به تهیه تفاهمنامه میان این نهاد با کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: امیدواریم با عملیاتی شدن این تفاهمنامه بتوانیم ضمن نظارت بر ارائه خدمات به نیازمندان، حمایت‌های فوق را ساماندهی کنیم.

نصیری در پایان تاکید کرد: به طور قطع همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز با موسسه‌های خیریه دستاوردهای بسیاری را به همراه خواهد داشت و می‌توانیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود حمایت‌های خوبی از نیازمندان استان داشته باشیم.

اتتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول