اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف پیشگیری از سوءتغذیه کودکان نیازمند البرزی انجام شد

توزیع 10 هزار سبد غذایی در میان خانواده‌های زیر پوشش امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از توزیع 10 هزار سبد غذایی در میان خانواده‌های زیر پوشش با هدف پیشگیری از سوءتغذیه کودکان زیر شش سال این استان خبر داد.

توزیع 10 هزار سبد غذایی در میان خانواده‌های زیر پوشش امداد

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اهدافی که کمیته امداد در سراسر کشور و به تبع آن در استان البرز پیگیری می‌کند، تأمین نیازهای اولیه افراد تحت پوشش به ویژه در حوزه تغذیه است.

وی تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که در این زمینه اجرا می‌شود، تامین مواد غذایی کودکان زیر شش سال خانواده‌های تحت پوشش امداد با هدف جلوگیری و پیشگیری از سوءتغذیه این خردسالان است.

*تأمین چهار میلیارد ریال موادغذایی ویژه کودکان زیر شش سال در سال 91

وی بیان داشت: در همین راستا طی سال 91 برای تمام کودکان زیر شش سال خانواده‌های تحت پوشش امداد در استان البرز سبد غذایی در نظر گرفته شد که هزینه تأمین این سبدهای غذایی بیش از چهار میلیارد ریال بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز در پاسخ به این پرسش که طرح پیشگیری از سوءتغذیه کودکان زیر شش سال خانواده‌های نیازمند البرز تداوم خواهد یافت؟ گفت: با توجه به اینکه در برخی اوقات با مشکل تأمین بودجه روبه‌رو هستیم، اما این طرح جزو کارهایی است که با جدیت پیگیری شده و تداوم خواهد یافت.

سالارکیا افزود: در همین راستا پس از تعطیلات نوروز اقدام به شناسایی خانواده‌های تحت پوشش امداد کردیم که دارای کودکان و خردسالان زیر شش سال هستند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی این خانواده‌ها بیش از 10 هزار سبد غذایی شامل حبوبات، گوشت سفید و قرمز، شیر و لبنیات تهیه و در هفته گذشته میان افراد واجد شرایط توزیع شد.

این مسئول در پایان تاکید کرد: تلاش داریم این طرح را با همراهی و مساعدت افراد خیر و نیکوکار در استان البرز ادامه داده و در اجرای طرح پیشگیری از سوءتغذیه کودکان زیر شش سال خانواده‌های نیازمند جدی هستیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول