اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبیک:

کاندیداها از هر حربه‌ای برای جلب آرای مردم استفاده نکنند

رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در آبیک نباید از هر حربه‌ای برای جلب و کسب آرای مردم استفاده کنند.

کاندیداها از هر حربه‌ای برای جلب آرای مردم استفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سید آیت‌الله بنی‌هاشمی در نخستین همایش پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان آبیک که امروز در سالن باران برگزار شد، اظهار داشت: امروز دنیا به انتخابات کشور چشم دوخته است و مانند انتخابات گذشته حتی رأی مردم دور افتاده‌ترین روستاها نیز مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: قانون فصل‌الخطاب است بنابر‌این مطلوب است همه کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا قانون را رعایت کنند.

هر صندوق رأی، سنگری برای نظام است

رئیس دادگستری شهرستان آبیک با بیان اینکه هر صندوق رأی سنگری برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: کاندیداها باید با رعایت اخلاق و قانون در ایام تبلیغات از سیاه‌نمایی و دادن وعده‌های غیر واقعی به مردم بپرهیزند.

بنی‌هاشمی بیان کرد: کاندیداها باید با بیان شعارها و وعده‌های واقعی، شور انتخاباتی را در مردم ایجاد کرده و با صداقت و راستی با مردم رفتار کنند.

وی اضافه کرد: کاندیداها باید با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه‌ها و ایده‌های خود را به مردم اعلام کنند تا مردم با شور و شوق در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

این مسئول اذعان داشت: کاندیداها باید با در نظر گرفتن مصلحت اسلام و نظام، مراد خود را در نامرادی دیگران نبینند و زمینه را برای حضور گسترده مردم در 24 خرداد ماه جاری فراهم کنند.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به اینکه صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا احراز شده، کاندیداها به دلیل اینکه از فیلترهای مختلف عبور کرده و مورد اعتماد و قبول هستند، باید قدر موقعیت خود را دانسته و در این برهه از زمان حضور پرشور مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است

بنی‌هاشمی با ذکر اینکه انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است، افزود: انقلاب اسلامی با خون دل خوردن علما به ویژه تلاش‌ها و زحمات امام راحل، نثار خون هزاران شهید، تحمل درد و شکیبایی هزاران جانباز شیمیایی و قطع نخاعی و آه و ناله هزاران پدر و مادر شهید به دست آمده که باید قدر این نعمت بزرگ الهی را دانست و از دستاوردها و آرمان‌های آن پاسداری کرد.

وی اضافه کرد: مردم باید با حضور پرشور و بی‌نظیر در انتخابات، حماسه سیاسی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام بزنند.

این مسئول اظهار داشت: کاندیداها باید با بیان واقعیت و موقعیت انقلاب اسلامی، بستر لازم را برای برگزاری انتخابات بانشاط و گسترده فراهم کنند.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول