اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام حسن مجتبی(ع):

بسیجیان البرز آماده تجدید میثاق با ولایت هستند

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به آمادگی بسیجیان استان البرز برای برگزاری مراسم عزاداری 14 و 15 خرداد گفت: بسیجیان این استان آماده تجدید میثاق با ولایت هستند.

بسیجیان البرز آماده تجدید میثاق با ولایت هستند

علی‌اصغر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم، استان البرز از مدت‌ها قبل خود را برای حضور در مراسم عزاداری در مرقد مطهر و همچنین پذیرایی از زائران حرم امام (ره) آماده کرده است.

وی تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی استان البرز و همجواری با استان تهران و مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب شده که ما هر ساله در این استان افتخار پذیرایی از زائران حرم مطهر امام (ره) را داشته باشیم.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: بنابراین فعالیت‌های استان البرز در دو بخش پذیرایی از زائران و همچنین اعزام مردم عزادار و سوگوار به حرم مطهر است و برنامه‌ریزی لازم برای این کار را انجام دادیم.

* شرکت بیش از 13 هزار بسیجی استان البرز در مراسم سوگواری 14 و 15 خرداد

ابراهیمی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بیش از 13 هزار بسیجی از یگان‌ها و پایگاه‌های مختلف استان البرز برای حضور در مراسم سوگواری 14 و 15 خرداد شرکت می‌کنند.

وی بیان داشت: برای انتقال بسیجیان استان البرز تمهیدات لازم از جمله وسیله ایاب و ذهاب فراهم شده و بسیجیان این استان با حضور در مرقد مطهر بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت تجدید میثاق خواهند کرد.

دبیر قرارگاه شهید فهمیده سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: البته این تعداد بسیجی به غیر از مردمی است که با هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای مختلف و یا به صورت مستقل در مراسم عزاداری رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند.

* استان البرز پذیرای بیش از 54 هزار زائر حرم مطهر خواهد بود

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) فراهم شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بیش از 54 هزار زائر از استان‌های شمالی و شمال غربی کشور برای حضور در مراسم عزاداری از محورهای اصلی استان البرز تردد خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: با حضور فعال سپاه امام حسن مجتبی (ع) در تلاش هستیم تا امکانات لازم را در اختیار دوستداران امام شهدا قرار دهیم.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول