اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند

در گیتی‌پسند احساس راحتی می‌کنم/ برای رقابت‌های چهارجانبه چین آماده می‌شویم

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در گیتی پسند احساس راحتی می‌کردم و طی صحبت با مسئولان این تیم قراردادم را به مدت سه سال دیگر تمدید کردم.

در گیتی‌پسند احساس راحتی می‌کنم/ برای رقابت‌های چهارجانبه چین آماده می‌شویم

محمد کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از چندین مذاکره با باشگاه گیتی پسند قرارداد خود را به مدت سه سال دیگر با تیم گیتی پسند تمدید کردم.

وی با اشاره به دلایل تمدید قرارداد خود با این تیم ادامه داد: از شرایط این باشگاه  اطلاع داشتم و شرایط قرارداد مورد پذیرش هر دو طرف بوده و این موضوع از دلایل انعقاد مجدد قراردادم با این تیم به شمار می‌رود.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به شرایط فعلی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: مقرر شده است که با برگزاری جلسه‌ای با سر‌مربی این تیم در هفته آینده در ابتدا تکلیف سر‌مربی تیم مشخص شده و سپس وضعیت تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند نیز مشخص شود.

وی اضافه کرد: از مسئولان تیم نیز سوال کردم که آیا در فصل آینده نیز افضل سرمربی تیم، در تیم حضور دارد یا خیر که مسئولان هنوز به این سؤال پاسخی نداده‌اند.

کشاورز با اشاره به علیرضا افضل تاکید کرد: افضل مربی توانایی است و وی طی دو سال توانست با این تیم قهرمان کشور و آسیا شود اما من در جایگاهی نیستم که در ارتباط با سرمربی گیتی پسند اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که در جلسه هیئت مدیره قرار است چه تصمیماتی در مورد تیم اتخاذ شود، افزود: این تصمیم‌ها در ارتباط با سرمربی تیم، وضعیت تیم‌های فوتسال گیتی پسند، زمان آغاز تمرینات و این موضوع که قرار است برای فصل آینده دو یا یک تیم از این باشگاه در لیگ برتر حضور داشته باشد در این جلسه اتخاذ می‌شود.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند در ادامه به تیم ملی فوتسال اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم ملی پس از یک استراحت دو روزه از امروز آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ادامه پیدا می‌کند و پس از آن نیز این تمرینات به صورت مجدد از شنبه برای انجام چند بازی دوستانه با تیم‌های هلند، روسیه و چین به منظور آمادگی برای رقابت‌های المپیک آسیایی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از تیرماه امسال در کشور چین برگزار می‌شود، گفت: به همراه حسین طیبی، احمد اسماعیل‌پور، سپهر محمدی و سعید تقی‌زاده از تیم گیتی پسند در تیم ملی برای حضور در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

کشاورز در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید مبلغ قراردادتان را با گیتی پسند عنوان کنید، اظهار کرد: برای اعلام مبلغ قراردادم با گیتی پسند حرفی ندارم اما براساس وجود بندی در این قرارداد از عنوان کردن این مبلغ معذور هستم.

انتهای پیام/63020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول