اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

چمن مصنوعی استادیوم قائمشهر 10 سال گارانتی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر 10 سال گارانتی دارد.

چمن مصنوعی استادیوم قائمشهر 10 سال گارانتی دارد

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: چمن مصنوعی با کیفیت بالا از کشور هلند خریداری شده و به قائمشهر منتقل شد.

وی با رد شایعه استفاده چمن مصنوعی از کشور چین گفت: پیمانکار قبلی در اجرای صحیح زیرسازی به تعهدات خود عمل نکرد و همچنین قصد وارد کردن چمن از چین را داشته که ما خودمان وارد عمل شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کیفیت چمن وارد شده از هلند افزود: به مردم مازندران به ویژه شهروندان قائمشهری اطمینان می‌دهیم از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: تهیه انبار و همچنین تخلیه چمن مصنوعی بر اساس نشستی که شهردار داشتیم برعهده شهرداری قائمشهر است که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

سعادتمند در ادامه تصریح کرد: بودجه‌ای برای مقاوم‌سازی و زیباسازی سکوهای تماشاگران استادیوم شهید وطنی در نظر داریم که امیدوارم در این فصل شاهد حضور پرشور هواداران قائمشهری در استادیوم برای تشویق تیم‌های محبوب‌شان باشیم.

وی یادآور شد: تمام تلاش و سعی ما این است که تا پایان خرداد چمن مصنوعی استادیوم وطنی در اختیار دو تیم فوتبال نساجی و سایپا قرار گیرد تا این دو تیم با آرامش تمرینات خود را پیش از آغاز لیگ شروع کنند.

سعادتمند ابراز داشت: به طور حتم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم نساجی و سایپا در استادیوم شهید وطنی در حضور هواداران خود میزبان حریفان خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با تشکر از زحمات حسین دلیلی در ورزش جویبار افزود: برای انتخاب سرپرست جدید ورزش و جوانان جویبار سه گزینه داریم که بهترین گزینه را برای شهروندان جویباری که مهد ورزش استان به ویژه کشتی است انتخاب و منصوب شود.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول