اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قائمشهر:

نخستین محموله چمن مصنوعی امشب به قائمشهر می‌رسد

شهردار قائمشهر گفت: نخستین محموله چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی تا امشب به قائمشهر می‌رسد.

نخستین محموله چمن مصنوعی امشب به قائمشهر می‌رسد

عباس صالح‌زاده شهردار قائمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر بیان داشت: با همت اداره کل ورزش و جوانان استان چمن خریداری شده از هلند بدست‌مان خواهد رسید تا بعد از مراحل زیرسازی نصب چمن آغاز شود.

وی درباره کیفیت چمن مصنوعی خریداری شده بیان کرد: چمن مصنوعی خریداری شده از کشور هلند بوده و از لحاظ کیفیت 10 سال گارانتی داشته که امید است هرچه زودتر برای نصب آماده شود.

این مسئول درباره رسیدن محموله اول به قائمشهر اذعان داشت : محموله اول کامیون‌ها امشب به قائمشهر می‌رسد. انباری را به این قضیه از سوی شهرداری قائمشهر اختصاص دادیم تا تمامی چمن‌های خریداری شده را بتوانیم در جای مناسب انبار کنیم.

شهردار قائمشهر  در پاسخ به این سئوال که زمان اتمام عملیات زیرسازی ورزشگاه چه موقع است، افزود: سعی‌مان بر این است که تا آخر خرداد ماه عملیات زیرسازی به پایان برسد البته این قول را هم داده‌ایم که پیست دور زمین را هم آسفالت کنیم که برای دومیدانی هم آماده شود.

صالح‌زاده درباره وضعیت ورزش قائمشهر یادآور شد: قائمشهر یک شهر قهرمان‌پرور است و قهرمانان زیادی را به جامعه ورزشی کشور و دنیا معرفی کرده که نمونه بارز آن بهداد سلیمی است.

این مسئول تاکید کرد: از دیدگاه بنده این شهر پایلوت ورزش کشور است.

وی تصریح کرد: قائمشهر استعدادهای نهفته‌ای دارد که نیاز به حمایت و رسیدگی از سوی مسئولان را می‌طلبد.

شهردار قائمشهر در پایان گفت: امیدوارم که با اتمام کار استادیوم شهید وطنی شاهد آغاز تمرینات دو تیم بزرگ شهرمان نساجی و سایپا شمال باشیم که در سال جاری بتوانند خواسته هواداران خود را که همان صعود به لیگ برتر است را عملی کنند.

انتهای پیام/86017/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول