اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس مصوبه امروز شورای شهر مشهد

پیمانکار جدید پارک حاشیه خیابان در مشهد باید تا پایان تیر معرفی شود

بر اساس مصوبه امروز شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب پیمانکار پارک حاشیه خیابان در مشهد باید تا 24 تیر ماه امسال معرفی شود.

پیمانکار جدید پارک حاشیه خیابان در مشهد باید تا پایان تیر معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نظریه کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری و کمیسیون حمل‌ونقل ترافیک در مورد پارکینگ حاشیه‌ای و غیرحاشیه‌ای سطح شهر مشهد ظهر امروز در یکصد و شصت و ششمین جلسه علنی سومین دوره اسلامی شورای شهر مشهد بررسی شد.

بر اساس این مصوبه انتخاب پیمانکار پارک حاشیه خیابان در مشهد باید تا 24 تیر ماه امسال انجام شود و در صورت رضایت از عملکرد او منتخب و تایید کمیسیون حمل‌ و نقل و تصویب اعضای شورای شهر، شهرداری می‌تواند برای یک دوره دو ساله نسبت به تمدید قرارداد اقدام کند.

عباس شیرمحمدی، رئیس شورای شهر مشهد در ارتباط با این نظریه اظهار کرد: طبق مصوبه شورای شهر در ابتدای اردیبهشت ماه امسال شهرداری موظف شد نسبت به لغو قرارداد شرکت الیت اقدام کرده و مزایده را تا پایان اردیبهشت ماه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در 31 اردیبهشت ماه مزایده پارکینگ‌های حاشیه‌ای توسط شهرداری مشهد در روزنامه‌های محلی منتشر شد و با توجه به اینکه فرآیند مزایده، زمان‌بر است نتیجه مزایده باید تا تاریخ 24 تیر ماه مشخص و پیمانکار جدید معرفی شود.

در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد قرارداد شرکت الیت با شهرداری مشهد فسخ و مقرر شد تا شهرداری سهام خود را به صورت مزایده واگذار کند.

انتهای پیام/70022/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول