اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت،‌ معدن و تجارت کرمان:

شکر سهمیه‌ای به میزان کافی در کرمان موجود است‌

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ‌در توزیع شکر سهمیه‌ای به قیمت یک هزار و 500 تومان در استان کرمان مشکلی وجود ندارد و سهمیه به اندازه لازم موجود است.

شکر سهمیه‌ای به میزان کافی در کرمان موجود است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عابدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به اینکه مسئولان کشوری و استانی نیز همواره بر برخورد قانونی با متخلفان تاکید دارند، اظهار داشت: مردم همواره در تمام‌ صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و به منظور جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق آنها باید با واحدهای صنفی گرانفروش و متخلف بر اساس قانون برخورد شود.

وی افزود: باید با تخلفات واحد توزیع سیلندر گاز در شهرستان فهرج برخورد و در این رابطه‌ به گونه‌ای اقدام شود که برای مردم آن منطقه مشکلی در تامین سیلندر گاز مایع ایجاد نشود و پیگیری‌های لازم در این رابطه در دست انجام است.

عابدی‌نژاد با اشاره به اینکه ‌در توزیع شکر سهمیه‌ای به قیمت یک هزار و 500 تومان مشکلی وجود ندارد و سهمیه به اندازه لازم موجود است، بیان کرد: نمایشگاه رحمت ویژه ماه رجب با عرضه مستقیم چند کالای اساسی در سراسر استان کرمان برپا می‌شود.

محسن سلاجقه معاون بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: هماهنگی‌هایی در سطح بازار انجام شده و قیمت روغن باید طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار حساب شود و هیچ‌کس حق ندارد روغن 4.5 کیلویی را بیش از 19 هزار تومان بفروشد و بقیه قیمت روغن‌ها نیز متناسب با وزن انجام شود.

وی تصریح کرد: طرح رحمت چند روز آینده برگزار می‌شود و برای اطلاع‌رسانی درباره این طرح در سطح فرمانداری‌ها‌، ائمه جمعه و مسئولان انجام شده است، 19 شهرستان نماینده معرفی کرده‌اند‌ و در این طرح هفت گروه کالای اساسی مورد نیاز مردم ارائه می‌شود.‌

سلاجقه با اشاره به اینکه در نمایشگاه طرح رحمت 55 تن قند در مرحله اول و 20 تن برای مرحله دوم توزیع می‌شود، گفت: در این نمایشگاه 22 تن گوشت قرمز، شکر به میزان 3 هزار تن‌، روغن 180 تن‌، 11 هزار ‌کارتن پودر شوینده و به مقدار نیاز نیز برنج مورد نیاز مردم بر اساس سرانه جمعیتی هر شهرستان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی در بحث جذبه سهمیه‌های شکر در استان کرمان داشتیم، افزود:‌ برای طرح رحمت یکی دو فروشگاه برای جذب سهمیه شکر مردد بودند و اعلام نیاز نکردند که از 700 تن سهمیه شکر کرمان 181 تن باقی مانده است.

معاون بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد:‌ شهرستان‌هایی که سهمیه گوشت منجمد خود را تا هفته آینده جذب نکنند، سهمیه آنها حذف می‌شود.

انتهای پیام/‌80018/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول