اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز سومین مرحله توزیع شکر طرح تنظیم بازار در خراسان‌رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: سومین مرحله توزیع شکر طرح تنظیم بازار در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان‌رضوی آغاز شده است.

آغاز سومین مرحله توزیع شکر طرح تنظیم بازار در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر فخرموحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ماه رجب طرح توزیع کالاهای منتخب با قیمت‌های مدیریت شده با عنوان طرح فروش ویژه ماه رحمت در مشهد و سایر شهرستان‌های استان در حال اجرا است.

فخرموحدی با بیان اینکه این طرح از دهه سوم اردیبهشت تا دهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: در این طرح، کالاهایی از جمله برنج، قند، شکر، آبنبات، پنیر، گوشت قرمز گرم و منجمد در واحدهای فروشگاهی منتخب همانند فروشگاه‌های رفاه، بسیجیان، شرکت‌های تعاونی مصرف کارمندی و کارگری، بازارهای روز شهرداری عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: سومین مرحله توزیع شکر طرح تنظیم بازار نیز در مشهد و سایر شهرستان‌های استان آغاز شده است.

فخرموحدی یادآور شد: با اجرای طرح تنظیم بازار شکر در سطح استان، در مرحله نخست 2 هزار تن و در مرحله دوم 7 هزار و 710 تن شکر توزیع شد.

وی افزود: با اجرای مرحله سوم این طرح نیز 7 هزار و 710 تن شکر در زنجیره‌های صنفی و فروشگاهی با قیمت هزار و 300 تومان درب واحدهای تولید کننده شکر و حداکثر یک‌هزار و 500 تومان برای مصرف کننده در کل استان در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: سهمیه شکر به صورت کشوری نیز برای انجمن‌ها و تشکل‌های تولیدی از قبیل کارخانجات نوشابه سازی، کیک و کلوچه، شکلات‌سازی، زنبورداران اختصاص یافته است.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول