اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش قهرمانی سپاهان خبر داد

تداوم فعالیت رشته هندبال در مقاطع مختلف

مسئول ورزش قهرمانی سپاهان گفت: باشگاه سپاهان به فعالیت خود در رشته هندبال در تمام مقاطع سنی ادامه می‌دهد.

تداوم فعالیت رشته هندبال در مقاطع مختلف

اسماعیل پناهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هنوز هیئت مدیره باشگاه دستور العملی را برای فعالیت رشته‌های مختلف باشگاه در سال جاری ابلاغ نکرده است.

وی ادامه داد: با این حال فعالیت باشگاه سپاهان در مقاطع مختلف رشته هندبال ادامه داشته و در حال حاضر نیز تیم‌های پایه سپاهان تمریناتشان در حال پیگیری است.

مسئول ورزش قهرمانی سپاهان با بیان اینکه تعطیلی تیم‌های هندبال سپاهان صحت ندارد، تاکید کرد: تمرینات تیم بزرگسالان هندبال سپاهان از هفته آینده آغاز می‌شود تا این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر آماده شود.

وی در مورد وضعیت سایر رشته‌های تحت حمایت باشگاه سپاهان در بخش آقایان نیز بیان کرد: در حال حاضر حمایت باشگاه از دو رشته فوتبال و هندبال قطعی است اما هنوز تصمیم نهایی در مورد رشته کاراته گرفته نشده است.

پناهنده ادامه داد: به طور حتم رشته جدیدی در سال جاری در باشگاه سپاهان مورد حمایت قرار نخواهد گرفت زیرا در حال حاضر هدف حفظ رشته‌های فعلی است.

به گزارش فارس، تیم هندبال سپاهان در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر هندبال فصل گذشته برابر حریفش حاضر نشده و فدراسیون هندبال این تیم را از لیگ کنار گذاشت.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول