اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان همدان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی قرآن کریم ویژه سربازان وظیفه

مدیرکل زندان های استان همدان از برگزاری دوره آموزشی قرآن کریم ویژه سربازان وظیفه خبر داد و گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه عامل مهمی در ترویج تعالیم دینی و فرهنگ قرآنی در بین مردم است.

برگزاری دوره آموزشی قرآن کریم ویژه سربازان وظیفه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان همدان حسن محمدیاری اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه سربازان وظیفه کل کشور، مسئول فرهنگی اداره کل زندان‌های استان اقدام به برگزاری دوره آموزشی فشرده برای آماده‌سازی سربازان وظیفه کرده است.

وی گفت: این تعداد سرباز تحت نظر مربی مجرب و داور قرآنی استان همدان به نام رضا فلاح آموزش می‌بینند تا بتوانند در مسابقات قرآنی سربازان وظیفه در کشور مشارکت فعال و روشنی داشته باشند.

مدیرکل زندان‌های همدان اظهار داشت: بعد از برگزاری مرحله استانی مسابقات بین تمام سربازان وظیفه زندان‌های تابعه استان همدان، چهار نفر از سربازان وظیفه در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت، تحقیق و اذان برای راه یافتن به مسابقات کشوری برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی قرآن کریم برای سربازان وظیفه برگزیده اظهار داشت: دوره آموزشی برای سربازان برگزیده برای شرکت در مسابقات کشوری 45 روز است که برای مرحله کشوری آماده می‌شوند.

محمدیاری بیان داشت: در دوره آموزشی 45 روزه برای سربازان برگزیده در مسابقات قرآنی استان همدان مباحث صوت، لحن، تجوید، اذان، درک مفاهیم، حفظ و قرائت و تحقیق از جمله مباحثی است که در دوره آموزشی برای سربازان وظیفه ارائه می شود.

وی در پایان سخنانش گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه عامل مهمی در ترویج تعالیم دینی و فرهنگ قرآنی در بین مردم است.

انتهای پیام/89007/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول