اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف احترام به موسپیدان رشته والیبال

والیبالیست‌های پیشکسوت قزوینی تجلیل شدند

در مراسمی که با هدف احترام به موسپیدان رشته والیبال به اجرا در آمد، از ورزشکاران قدیمی و پیشکسوت سال‌های دور این رشته ورزشی در قزوین تجلیل شد.

والیبالیست‌های پیشکسوت قزوینی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که در سالن اجتماعات نظام مهندسی قزوین برگزار شد، از 24 چهره پیشکسوت والیبال استان تجلیل شد.

به طور حتم برپایی مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته ورزشی والیبال محاسن زیادی برای این ورزشکاران پا به سن گذاشته داشت؛ به طوری که می‌شد گل لبخند را بر لب‌های همه موسپیدان این رشته ورزشی به خوبی مشاهده کرد.

یادآوری خاطرات قدیمی و احوالپرسی‌هایی که نشان از آن می‌داد که پیشکسوتان قدیمی این رشته ورزشی شاید سال‌هاست که این چنین دور هم جمع نشده بودند، به نوعی یکی از مهم‌ترین محاسن دور هم بودن در این مراسم بود.

در مراسم تجلیل از پیشکسوتان والیبال استان قزوین، از ورزشکارانی تجلیل شد که اگر بگوییم عمر ورزشی برخی از آنان به بیش از نیم قرن تلاش و همت والا در رشته والیبال معطوف شده بود، سخن به گزاف نگفته‌ایم.

ابوالقاسم شریفی، محمد پژوه، علی مؤذن، محمدرضا علیجانی، ابراهیم زواره‌ای، حسین درافشان، عباس مسعودی، ابراهیم خوئینی‌ها، محمد جعفری، ابوتراب درویشی، حسن شاهسوند و اسدالله شامرادزاده از پیشکسوتانی بودند که در این مراسم از آنان تجلیل به عمل آمد.

همچنین از بانوان پیشکسوت استان قزوین هم تجلیل به عمل آمد که در این بین زهرا رسولی، فاطمه نجفی، رویا مداح، فرانک اسماعیلی، افسانه ایراندوست و مریم ذوالقدر تجلیل‌شدگان والیبالیست قزوینی بودند.

نکته قابل توجه این برنامه آن بود که مسئولان هیئت والیبال استان قزوین در ادامه از چندین جوان ورزشکار و والیبالیست آینده‌دار قزوین نیز تجلیل کردند که همین امر با توجه به پیوند جوانی و تجربه پیشکسوتان استان از نکات قابل توجه این مراسم بود.

سهند الله‌وردیان، علیرضا نوروزپور، محمدرضا مؤذن، مرتضی بخشی، سیامک مرندی و داوود شکیبا از جمله ورزشکاران جوان قزوینی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این برنامه عبدالقهار ناصحی رئیس هیئت والیبال استان، محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم قافله باشی معاون ورزشی وی، علی فرخزاد رئیس نظام مهندسی استان و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته والیبال قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول